قدومی: «طوفان الاقصی» به بهار پیروزی می‌رسد/ ایرانی‌ها داوطلب حضور در جنگ حق علیه باطلند

تهران- ایرنا- نماینده جنبش مقاومت اسلامی(حماس) در تهران گفت: در ایران و تهران خیلی‌ها برای حضور در جنگ حق علیه باطل داوطلب هستند. مقاومت ثابت‌قدم است و با یاری خدا «طوفان الاقصی» به بهار پیروزی می‌رسد.

خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی مردمی حمایت از غزه در پایتخت، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بعد از جنایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان الاهلی (المعمدانی) در غزه، مردم ما در این منطقه بی‌دفاع هستند. مردم تهران و ایران تقریبا بعد از یک ساعت از انتشار خبر به میدان فلسطین آمدند و تا اواخر صبح در میدان ماندند و با مردم همدردی کردند و اشک ریختند. همچنین علیه مردم آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دادند.

وی افزود: این مردم برای مقابله با رژیم صهیونیستی ابراز آمادگی کردند و این ابراز آمادگی شعار نیست. واقعا شکرگذار هستیم. امروز دو تجمع تخصصی برای پزشکان و حقوق‌دانان اتفاق افتاد. این جنگ فرهنگی برای ما خیلی مهم و به مثابه راکت‌های مقاومت است. راکت شما اصحاب رسانه، حرف شما است. شما می‌دانید دشمنان ما چقدر فریبکار و دروغگو هستند، لذا در این صحنه(اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی) حس می‌کنیم که در میدان جنگ غزه هستیم.

نماینده حماس در تهران اضافه کرد: این تکلیف و عمل واجبی که اینجا شاهد آن هستیم خیلی برای ما در فلسطین اثرگذار است. مهم است یادآوری کنیم که در قرآن کریم و کلام خدا تاکید شده است که «إِن تَکُونُوا تَألَمُونَ فَإِنَّهُم یَألَمُونَ کَمَا تَألَمُون»- اگر شما درد و رنج می‌کشید، پس قطعاً آنها نیز درد و رنج می‌کشند- اگر آسیب بخوریم دشمن هم آسیب می‌خورد؛ فرق این است که «وَتَرجُونَ مِنَ ٱللَّهِ مَا لَا یَرۡجُونَ»- ولی شما چیزی را از خدا امید دارید که آنها امید ندارند- و این یعنی شما به نتیجه مثبت می‌رسید ولی دشمن به هیچ عنوان. پیروزی سمت حق است، یعنی سمت کودکان و فلسطین ما.

وی ادامه داد: مقاومت ثابت‌قدم است و تا پایان ایستاده و صبح امروز ده‌ها موشک به سمت اهداف رژیم صهیونیستی شلیک کرد و این درگیری در غزه ادامه دارد. به امید خدا این «طوفان الاقصی» که ۱۲ روز پیش آغاز کردیم به بهار پیروزی می‌رسد.

اشغالگران رژیم صهیونیستی دیشب در اقدامی جنایتکارانه و وحشیانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بالغ بر یک‌هزار فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز عملیات بزرگ حماس موسوم به «طوفان الاقصی»، تا این لحظه به بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha