خروش زادگاه امام راحل در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین/ فیلم

خمین - ایرنا - مردم انقلابی زادگاه امام راحل، در حرکتی خودجوش در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایتهای رژیم صهیونیستی مسیر مصلای امام خمینی (ره) خمین تا میدان ۱۵ خرداد این شهرستان را راهپیمایی کردند و با اعلام انزجار از اقدام رژیم کودک کش اسراییل در هدف قراردادن بیمارستان المعمدانی در غزه آن را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا ،مردم خمین عصر روز چهارشنبه در پی جنایات رژیم صهیونیستی با سر دادن شعارهای این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ،جنایت اسراییل جنایت آمریکاست، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا ، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهای مختلف آمادگی خود در حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند و خواستار برخورد با این جنایت‌ها شدند.

فرماندار، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خمین نیز در محکومیت حمله تروریستی و وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه بیانیه مشترکی صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: درد جانسوز و غم جانکاه حمله تروریستی و وحشیانه به بیمارستان المعمدانی در غزه قهرمان و دلاور، وجدان بشریت را لرزاند و رذالت و توحش و درماندگی گرگ‌های صهیونیست را در برابر دفاع مقدس و مشروع فلسطین به نمایش گذاشت.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه حملات مرگباری را علیه فلسطینی‌ها آغاز و نوار غزه را در محاصره کامل قرار داده است واشغالگران صهیونیست سه‌شنبه شب بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha