۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85263937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی اهواز از مردم مظلوم غزه

اهواز - ایرنا - دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با برگزاری تجمع در روز پنجشنبه، جنایات صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از جمله امام خمینی (ره)، گلستان، سینا و ابوذر در حمایت از مردم مظلوم غزه تجمع کرده و انزجار خود را رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه، محکومیت جنایت جنگی و نسل‌کشی صهیونیست‌ها و به ویژه فاجعه هولناک بمباران بیمارستان غزه شعارهایی سردادند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای "الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از مجامع بین المللی خواستند تا به وظایف انسانی خود در توقف حمله به غزه و محاکمه سران جنایتکار اسرائیل عمل کند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha