پورموسوی: برخی از بازیکنان استقلال خوزستان، تنها در ۲ بازی فرصت حضور دارند

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی از بازیکنان، تنها در ۲ بازی فرصت حضور در تیم را داشته و اگر با تفکرات ما بازی نکنند از تیم کنار می‌روند.

به گزارش ایرنا سیدسیروس پورموسوی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه را محکوم می‌کنیم و امیدوارم صلح و آرامش در همه جهان برقرار شود.

وی ضمن قدردانی از مدیریت شرکت گروه ملی افزود: بعد از بازی با پیکان قصد جدایی از تیم را داشتم اما اصرار و حمایت مدیران شرکت و باشگاه باعث شد از تصمیم خود صرف‌نظر کنم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه سال‌ها در باشگاه فولاد فعالیت داشته و هواداران این تیم همیشه به من محبت داشتند گفت: آنها سال گذشته نیز به ما کمک کردند و توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم که جا دارد از باشگاه فولاد و هوادارانش تشکر کنم.

وی بیان کرد: فردا بازی مهمی در پیش داریم و سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار ارزشمند است. هر ۲ تیم برای برد به زمین می‌آیند، ولی قبل از هر چیز باید آرامش را روی سکوها به وجود بیاوریم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که هفته گذشته یکسری از بازیکنان تیم را بی‌لیاقت دانستید، آیا از این نفرات مجددا استفاده خواهید کرد گفت: تمام صحبت های من درست بود و بازی با فولاد و صنعت نفت آخرین فرصت برای برخی از بازیکنان است و اگر نخواهند با تفکرات ما بازی کنند از تیم جدا می‌شوند.

وی با بیان اینکه آخرین اخطار را به بازیکنان مدنظر داده‌ام افزود: بازیکنی که حس خوبی در تیم استقلال خوزستان ندارد حتی اگر خسارت مالی آن را پرداخت کنیم از تیم خارج می‌شود.

دیدار تیم های فولاد و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۸ مهرماه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha