۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85264294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازیکنان پرسپولیس فرصت های خوبی در برابر پیکان ایجاد کردند

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان ما امروز در برابر تیم پیکان فرصت های خوبی را برای حمله ایجاد کردند، هرچند پیکان هم تیم دست و پا بسته ای نبود و کیفیت خوبی را از خود در این دیدار به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی گل محمدی شامگاه پنجشنبه و پس از پیروزی سه بر یک مقابل تیم پیکان در نشست خبری پس از این دیدار تاکید کرد: بازی امروز ما در برابر پیکان راحت نبود، در ابتدا به ۲ گل رسیدیم و البته پیکان هم موقعیت های خوبی داشت و می توانست برنده بازی هم باشد اما در کل این تیم جوان فوتبال باکیفیتی را ارایه داد.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس تسلط خوبی در این دیدار برروی بازی داشت، تاکید کرد: خوشحالیم که سه امتیازی که امروز کسب کردیم اما متاسفانه مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی شوک بدی را به تیم ما وارد کرده است.

گل محمدی ادامه داد: با وجود همه مصدومانی که داریم، اما یک تیم هستیم و شرح وظایف تک تک بچه ها مشخص است و بازیکنان ما سعی دارند وظایف خود را در چارچوب هر دیدار به مورد اجرا بگذارند و در عین حال نیز امیدواریم بازیکنان مصدوم ما به زودی بازگردند تا در نهایت به اهداف خود در پایان این فصل برسیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه همه اعضای تیم ما برای رسیدن به هدف خود در میدان می جنگند، خاطرنشان کرد: با تفکرات تیمی و ارتباطی که بین هواداران و بازیکنان برقرار است، باعث شده تا مشکلات پیش رو را فراموش کنیم تا بازی باکیفیتی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی به چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین اشاره کرد و گفت: یک مقدار چمن بازی بلند بود که باید رسیدگی بیشتری به آن شود اما در مجموع فکر کنم زمین ورزشگاه آزادی برای دیدارهای ما بهتر باشد.

گل محمدی به هتریک شهاب زاهدی در این دیدار اشاره کرد و گفت: شهاب با سه گلی که امروز به ثمر رساند به خودباوری اولیه رسیده و امیدوارم در ادامه راه این مساله تاثیر خوبی برروی او بگذارد.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با حاشیه های این تیم در روزهای گذشته، اظهار کرد: بنده به عنوان سرمربی هر جا که لازم باشد از اعتبارم برای تیم خرج می کنم و این در حالی است که ما انتظارات زیادی نداریم و هیچ یک از بازیکنان ما بیش از قراردادش نمی خواهد و تاکنون نیز سقف پرداختی های ما نسبت به برخی از تیم ها هم بهتر بوده است.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور در قزوین موفق شد پیکان تهران را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به صدر جدول این رقابت ها بازگردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha