پاراآسیایی هانگژو؛ دومین شکست تیم بسکتبال با ویلچر بانوان

هانگژو- ایرنا- تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در دومین دیدار خود در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر تایلند شکست خورد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران در دومین دیدار خود در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در سالن ورزشی المپیک هانگژو مقابل تایلند قرار گرفت و با نتیجه ۴۷ بر ۳۹ شکست را پذیرا شد.

آزاده معینی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از ترکیب فاطمه مولایی، فاطمه مرادی، مهسا سعادت، سمیه کهزادپور و رقیه امیری برای شروع بازی استفاده کرد.

مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک، کمال جوانمرد دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان فرزندان ایران و سید محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و توان‌یابان با حضور در محل سالن برگزاری مسابقات، نظاره‌گر این دیدار بودند.

بازی سوم ایران در این رویداد، شنبه ۲۹ مهرماه مقابل لائوس از ساعت ۱۳ به وقت محلی برگزار می‌شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران دیروز در اولین بازی خود برابر ژاپن، یکی از قدرت‌های برتر این رشته و نایب قهرمان دوره قبل با نتیجه ۸۴ بر ۱۶ مغلوب شد.

در مسابقات بسکتبال با ویلچر بانوان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، تیم‌های کامبوج ، ژاپن، تایلند، ایران، چین و لائوس حضور دارند که به صورت دوره‌ای رقابت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha