وزیر فرهنگ در کنار بچه‌ها فیلم‌های ویژه کودکان را دید

تهران- ایرنا- تعدادی از فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از چهارشنبه تا شنبه ۲۶ لغایت ۲۹ مهر در سالن سازمان سینمایی به نمایش در آمد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این برنامه به همراه کودکان و نوجوانان به تماشای فیلم‌ها نشست.

به گزارش ایرنا از ستاد اطلاع رسانی وارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، چهار فیلم کودک و نوجوان به صورت اکران محدود برای مدعوین، فعالان هنری و مدیران فرهنگی به نمایش در آمده است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم به تماشای این فیلم‌ها نشست.

محمدمهدی اسماعیلی با برخی کودکان و نوجوانان میهمان در سالن نیز درباره کیفیت فیلم‌ها صحبت کرد و نظرات آنان درباره سینمای کودک و وجوان را جویا شد.

وزیر فرهنگ در کنار بچه‌ها فیلم‌های ویژه کودکان را دید

چهار فیلم ایلیا، جست‌وجوی قهرمان؛ برنده تندیس پروانه‌ زرین ویژه داوران کودک، پویانمایی مسافری از گانورا؛ برنده پروانه زرین ویژه ستاد ملی خانواده و جوانی، تندیس فرهنگ بنیان و جایزه ویژه دبیر، فیلم بچه زرنگ به‌صورت اکران فوق العاده و همچنین پویانمایی سفر به تاریکی؛ برنده پروانه زرین و جایزه ملی گوهرشاد (ویژه عفاف و حجاب) در این اکران منتخب چهار روزه به نمایش در آمد.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha