فیلم - برخورد مستمر نیروی انتظامی با مخلان آرامش مردم در گچساران

گچساران- ایرنا- نیروی انتظامی گچساران در قالب طرح های مختلف از جمله ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد مستمر با مخلان آرامش مردم توانسته این شهرستان را برای متخلفان ناامن کند بطوری که امسال یکهزارو ۵۵۰ متهم در این شهرستان دستگیر شده است.

به گفته فرمانده انتظامی گچساران، امسال جرایم و ناهنجاری های اجتماعی در این شهرستان کاهش داشته است. در این مدت یکهزارو ۲۸۷ سارق در این شهرستان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده شد که نسبت به مدت مشابه دستگیری سارقان پنج درصدی افزایش داشته است.

سرهنگ ارسلان خادمیان افزود: یکهزارو ۵۵۰ نفر متهم امسال در این شهرستان دستگیر و تحویل دستگاه قضا داده شد که نسبت به مدت مشابه دستگیری متهمان ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصد کاهش قتل در گچساران ابراز کرد: با توجه اینکه قتل یکی از جرایم خشن است و در شهرستان های طایفه ای و قبیله ای منجر به تبعات زیادی می شود امسال هیچ گونه قتلی در این شهرستان رخ نداد در حالی که در سال گذشته ۲ فقره قتل در این شهرستان انجام شد.

خادمیان اظهار کرد: در زمینه جرایم سایبری و اینترنتی پلیس فتا اقدامات چشمگیری امسال در این شهرستان انجام داد و امسال ۱۹۰ پرونده جرایم سایبری در این شهرستان تشکیل شد که ۱۸۸ مورد منجر به کشف شد.

وی ادامه داد: امسال با ارائه خدمات تخصصی و انتظامی بیش از ۱۲ میلیارد ریال به حساب مالباختگان عودت داده شد .

خادمیان گفت: امسال ۱۰۲ کیلو گرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که در این زمینه ۱۸۷ نفر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هماهنگی مرجع قضائی و مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز تا پایان سال جاری ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha