۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85265189
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خرید و قیمت بهترین چوب ترموود و رنگ ترموود

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85265189
خرید و قیمت بهترین چوب ترموود و رنگ ترموود

چوب ترموود، نوعی چوب است که از طریق یک فرآیند خاص تحت دمای بالا (حدود ۱۸۰-۲۲۰ درجه سانتی‌گراد) قرار می‌گیردکه این فرآیند باعث حذف رطوبت از عمق چوب می‌شود وتغییراتی در رنگ و ساختار آن ایجاد می‌کند. به عبارت دیگر، چوب ترموودهمان چوب طبیعی بوده که توسط فرایند ترمو، مقاومت آن در برابر رطوبت و پوسیدگی افزایش می یابد.

چوب ترموود

در تولید چوب ترموود، معمولاً از انواع مختلف چوب‌های درختان مانند سرو، کاج، بلوط و سنوبر استفاده می‌شود. چوب ترموود به عنوان یک مصالح ساختمانی منحصر به فرد و مدرن شناخته می‌شود و در سال‌های اخیر به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، جایگاه ویژه‌ای در صنعت ساخت و ساز به دست آورده است. از مزایای این نوع چوب می‌توان به مقاومت در برابر رطوبت، پوسیدگی کمتر، و کاربردهای متعدد در ساخت و تزئین دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان‌ها اشاره کرد.

مزایای چوب ترموود

مقاوم در برابر پوسیدگی : چوب ترموود با طی کردن فرآیند ترمو، دارای مقاومت بیشتری در برابر پوسیدگی و تجزیه‌پذیری بوده که این ویژگی منحصر به فرد، آن را به یک انتخاب عالی برای مکان‌هایی با شرایط آب و هوایی سخت و مرطوب تبدیل می‌کند.

ضد حشرات و قارچ‌ها : اثر فرآیند ترمو بر چوب ترموود باعث می‌شود که این نوع چوب دیگر به عنوان منبع تغذیه برای حشرات و قارچ‌ها گزینه مناسبی نباشد از این روی این ویژگی منجر به افزایش قابل توجه در طول عمر و دوام این نوع چوب می‌گردد.

ظاهر جذاب : چوب ترموود به دلیل رنگ تیره‌تر و ترکیب رنگی منحصر به فردی که نسبت به چوب معمولی دارد، دارای ظاهری جذاب و گرم است. این ویژگی ظاهری جذاب و چوب ترموود را به انتخاب اول در طراحی داخلی و نمای ساختمان‌ها تبدیل کرده است.

خرید و قیمت بهترین چوب ترموود و رنگ ترموود

رنگ ترموود

جهت حفظ دوام و زیبایی چوب ترمو، از رنگ‌ ترموود استفاده می‌شود که در دو نوع پایه آب و پایه روغن به بازار عرضه می‌شوند. استفاده از این رنگ‌ها برای رنگ‌آمیزی نمای چوبی ساختمان، آلاچیق، پرگولا، کفپوش و سازه‌های مشابه زیبایی بیشتری به آنها می‌بخشد. علاوه بر این، رنگ‌ چوب ترمو با مقاومت بسیار بالا در برابر تأثیرات رطوبت و آب و هوای سخت و تابش UV نور خورشید، به حفظ زیبایی و افزایش عمر مفید چوب ترموود کمک می‌کنند. برند رنگ ترموود کیلز (KILZ) ساخت کشور آلمان، با کیفیت بسیار بالا و توانایی پوشش دهی مناسب، توسط گروه نما آلومینیوم به بازار عرضه می‌شود.

از مزایای رنگ ترموود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱. مقاومت در برابر اشعه‌های UV مضر : رنگ‌ ترموود، با دارا بودن مقاومت بالا در برابر تأثیرات مخرب اشعه‌های UV، از آسیب‌های ناشی از نور خورشید به چوب ترموود جلوگیری می‌کنند. این ویژگی باعث افزایش عمر مفید چوب می‌شود و زیبایی طبیعی آن را حفظ می‌کند.

۲. محافظت از چوب : رنگ چوب ترموود به عنوان یک پوشش محافظ برای چوب عمل می‌کند. این پوشش از صدمات ناشی از رطوبت، قارچ‌ها و حشرات محافظت می‌کند و عمر مفید چوب را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

۳. زیبایی : رنگ ترموود موجب زیبایی دوچندان چوب ترموود شده و با نمایان کردن هر چه بیشتر رگه های چوب، بر زیبایی آن می افزاید.

خرید و قیمت بهترین چوب ترموود و رنگ ترموود

کاربرد های چوب ترموود

چوب ترموود یک نوع چوب است که به واسطه‌ی یک فرآیند حرارتی با دمای بالا تولید می‌شود. این فرآیند باعث اصلاح و بهبود خواص چوب می‌شود و به عنوان یک ماده‌ی ساختمانی و دکوراتیو بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربردهای چوب ترموود شامل موارد زیر می‌شود :

  • نمای چوبی ساختمان با چوب ترموود : چوب ترموود از مقاومت بالایی در برابر شرایط نامناسب آب و هوا برخوردار بوده که این امکان را فراهم آورد تا از آن در نمای خارجی ساختمان‌ها استفاده ‌شود که جلوه‌ ای زیبا و خاصی را به ساختمان می بخشد.
  • کف تراس‌ و بالکن‌ : چوب ترموود در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد، از تایل های ترموود برای کفپوش تراس‌ و بالکن‌ استفاده میگیردد که نصب آن سریع و آسان می باشد.
  • درب‌ و پنجره‌ : چوب ترموود به دلیل مقاومت در برابر شرایط نامساعد جوی، در ساخت درب و پنجره‌ مورد استفاده قرار میگیرد.
  • دکوراسیون داخلی : با توجه به ظاهر منحصر به فردی که ترموود دارد از آن در دیوار پوش استفاده می گردد و در سال های اخیر ترمووال و ترموود پشت تلویزیون بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
  • ساخت پرگولا و آلاچیق‌ : چوب ترموود در برابر بارندگی و رطوبت مقاوم است، از این روی، از آن در ساخت پرگولا و آلاچیق‌ و سازه‌های باغی استفاده می گردد.
  • اطراف استخر و سونا : استفاده از چوب ترمو در اطراف استخر و سونای خشک، جلوه زیبایی را به محوطه استخر می بخشد و در گرمای تابستان موجب سوختگی کف پاها نمی گردد.

خرید و قیمت بهترین چوب ترموود و رنگ ترموود

خرید و قیمت بهترین چوب ترموود و رنگ ترموود

گروه تخصصی نما آلومینیوم، با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش چوب ترموود فعالیت داشته و عرضه کننده بهترین چوب ترموود و رنگ ترموود با قیمت مناسب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت چوب ترموود با کارشناسان فروش گروه تخصصی نما آلومینیوم تماس حاصل فرمایید و از سایت بازدید نمایید.

آدرس دفتر مرکزی : تهران، میدان نبوت هفت، ابتدای گلبرگ غربی، خیابان کمیجانی پلاک ۸

وب سایت : www.namaaluminium.com

۰۲۱-۷۷۹۷۱۱۷۶ - ۰۲۱-۷۷۰۳۲۸۸۰ - ۰۲۱-۷۷۹۷۲۷۴۱ : تلفن

۰۹۱۲۲۸۶۶۴۵۱ - ۰۹۱۹۰۳۰۷۲۴۰ - ۰۹۱۹۳۸۰۰۰۳۴ : همراه

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha