نهال‌کاری برای پاسداشت شهیدان فلسطین در فسا؛۵۰۰ نهال به یاد شهدای غزه

شیراز-ایرنا-به مناسبت یادبود شهدای مظلوم غزه ۵۰۰ اصله نهال‌ جنگلی در فسا کاشته شد. نهال های جنگلی از نوع ویکتوریا، کنار و آکاسیا در مسیر جاده فسا- بندرعباس به طول دو کیلومتر کاشته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج‌هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای صهیونیست‌ها ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست سختی را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته و با حملات هوایی سعی دارد تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و در آخرین گزارش‌ها ۴۹ فلسطینی فقط در دو حمله به شمال و جنوب این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

در حال حاضر شمار شهدای غزه به بیش از چهار هزار نفر رسیده است.

به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای غزه مراسم نهال کاری در شهرستان فسا واقع در ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز برگزار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری فسا در این باره گفت: در سومین پویش کاشت نهال در فسا که با حضور کارکنان شهرداری نوبندگان، جمعی از همیاران طبیعت و تعدادی از کارمندان اداره منابع طبیعی وآبخیزداری این شهرستان برگزار شد، بیش از ۵۰۰ اصله نهال جنگلی از نوع ویکتوریا، کنار و آکاسیا در مسیر جاده فسا- بندرعباس به طول دو کیلومتر غرس شد.

امید کریم نیا هدف از این فعالیت نمادین را تکریم یاد شهدای جبهه مقاومت به ویژه کودکان بی گناه و مظلوم غزه و نیز طرح احداث نوار سبز در جاده های خروجی شهر و ترویج فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در بین مردم عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha