۳۴ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک مهر در لرستان پرداخت شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان گفت: ۳۴ هزار فقره تسهیلات ارزان قیمت طی نیمه نخست امسال با اهداف مختلف کارگشایی و اشتغال در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ولی ساجدی روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در لرستان اظهار کرد: در این مدت ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان بانک مهر لرستان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۶۶ هزار ریال میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شد و بانک قرض الحسنه مهر لرستان جزو ۵ استان برتر کشور قرار گرفت.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان افزود: همچنین در ایام کرونا سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در قالب تجهیز دستگاه‌های اکسیژن‌ساز و تب‌سنج به علوم پزشکی لرستان کمک شد همچنین وجوهات جرائم دریافتی بابت دیرکرد تسهیلات به عنوان کمک و مسئولیت‌های اجتماعی بانک، برای بدهکاران در نظر گرفته می شود.

ساجدی تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران قوانین بانک مرکزی را اجرا می‌کند و این نهاد حاکمیتی تشخیص می‌دهد که چه حسابی مشکوک به قمار و پولشویی است.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران تابع ضوابط بانک مرکزی بوده و مبارزه با پولشویی را در دستور کار خود قرار می‌دهد بنابراین در این راستا مشتریان باید طبق مستندات به شعبات توضیح دهند در غیر اینصورت حساب مسدود خواهد شد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان ادامه داد: ۱۴ شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در لرستان فعال است و تمام خدمات بانکی را ذیل به قرارداد قرض‌الحسنه ارائه می‌دهد.

ساجدی گفت: با ترویج فرهنگ قرض الحسنه و هم‌افزایی بانک و مشتریان، می‌توان بانکداری اسلامی را در جامعه گسترش داد که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این راستا اصول و چارچوب بانکداری را رعایت کرده است و به دنبال بنگاه داری، ملک‌داری و تملک نمی‌باشد.

وی اضافه داد: مبالغ محل وجه و التزام را که بانک به عنوان جرایم از مشتریان کسب می‌کند، صرف مسائل عام المنفعه می‌شود که در این راستا یک خانه بهداشت در شهرستان دلفان در حال احداث است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha