بایرن بیخیال لورکوزن نمی‌شود؛ بازگشت به رده سوم با پیروزی توخل مقابل تیم سابقش

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بایرن‌مونیخ موفق شد در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال بوندسلیگا آلمان با نتیجه ۳ بر یک ماینتس را مغلوب کند.

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ و ماینتس از هفته هشتم رقابت‌های فوتبال بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ در ورزشگاه موا آرنا با قضاوت ساشا استیگمن برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر یک بایرن‌مونیخ به پایان رسید.

باواریایی‌ها که به خاطر پیروزی رقبا اکنون جایگاه خود در جدول را در خطر می‌دیدند، برای حفظ فاصله با بایرلورکوزن صدرنشین و پس گرفتن رتبه سوم از دورتموند، نیاز به پیروزی در این بازی داشتند و موفق شدند به این امر دست پیدا کنند.

شاگردان توماس توخل بازی را بهتر آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۱۱ روی یک ضد حمله سریع توسط کینگزلی کومان به گل اول خود دست پیدا کردند. تنها ۵ دقیقه بعد هری کین موفق شد در میان سردرگمی مدافعین ماینتس روی پاس لئون گورتسکا گل دوم را به ثمر برساند.

بایرن بیخیال لورکوزن نمی‌شود؛ بازگشت به رده سوم با پیروزی توخل مقابل تیم سابقش

بایرن بیخیال لورکوزن نمی‌شود؛ بازگشت به رده سوم با پیروزی توخل مقابل تیم سابقش

شاگردان بو اسونسون اما موفق شدند در دقیقه ۴۳ توسط آنتونی کاکی یکی از گل‌ها را جبران کنند. حرکت در عرض عالی برایان گرودا و به‌هم ریختن نظم دفاعی بایرن مونیخ توپ را به کاکی رساند و این بازیکن موفق شد دروازه اسون اولرایش را باز کند.

این پایان کار نبود و لئون گورتسکا موفق شد در دقیقه ۵۹ روی پاس جمال موسیالا از پشت محوطه جریمه برای سومین‌بار دروازه میزبان را باز کند.

با این نتیجه بایرن‌مونیخ ۲۰ امتیازی شد و در رتبه سوم قرار گرفت و در مقابل ماینتس با ۲ امتیاز در رتبه هجدهم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha