ضرورت حضور فعال روابط عمومی‌ها در فضای مجازی

تهران - ایرنا - معاون امور روابط عمومی وزارت علوم با بیان ضرورت حضور فعال روابط عمومی‌ها در فضای مجازی در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، بر اشتراک‌گذاری تجارب موفق روابط عمومی تاکید کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا و به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رضا آزاد در نشست مسئولان روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری کشور با بیان اهمیت جهاد تبیین گفت: شاید پرتکرارترین تذکر رهبر انقلاب اسلامی به دولت فعلی در خصوص توجه به جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی باشد.

وی تاکید کرد: برای پوشاندن ضعف خود در جهاد تبیین نیازمند برنامه‌ریزی و طراحی هنرمندانه و خلاقانه برای اطلاع رسانی هستیم. اگر در حوزه‌های دیگر فعالیت دولت‌ها همواره شاهد فراز و نشیب بوده‌ایم، در آموزش عالی همواره روند رو به رشد داشتیم و حجم دستاوردها و موفقیت‌ها بسیار گسترده و زیاد است.

آزاد خطاب به مدیران روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری گفت: نتایج آموزش و پژوهش دانشگاه‌ها در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان وارد این حوزه می شود و باید اطلاع‌رسانی مطلوب و به‌ موقع از دستاوردها داشته باشید. همچنین باید تمرکز اصلی خود را به انعکاس محصولات و خدمات ارائه شده به صنعت و بازار اختصاص داد.

معاون روابط عمومی وزارت علوم با تاکید بر اینکه باید در فضای مجازی حضور فعال داشته باشیم و با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم، به اشتراک گذاشتن تجربیات موفق را بسیار مهم دانست و گفت: مقدمه این مهم، تجربه‌نگاری است که بر چگونگی انجام فعالیت و حل چالش‌ها تکیه دارد.

وی همچنین اختصاص بودجه مشخص و مستقل به روابط عمومی‌ها و تقویت نیروی انسانی این حوزه را از برنامه‌های پیش روی روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد.

ضرورت حضور فعال روابط عمومی‌ها در فضای مجازی

انتخاب دبیر روابط عمومی‌های پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم

در ادامه این نشست، با رأی مدیران روابط عمومی پارک های علمی و فناوری، کیوان فربودی مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان دبیر روابط عمومی‌های پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha