فضاهای آموزشی مدارس آذربایجان‌غربی برای رشد تحرک دانش‌آموزان استفاده شود

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود فضاهای ورزشی مناسب در مدارس گفت: این فضاها می توانند برای رشد تحرک دانش آموزان در ساعات غیردرسی و غیرآموزشی مورد استفاده قرار گیرد.

رضا ابراهیمی روز یکشنبه در جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه در ارومیه افزود: یکی از مهمترین مواردی که باید در مدارس اجرایی شود، پیگیری تخصصی و حرفه ای ورزش در رشته های مختلف و کشف استعدادهای آینده ورزشی در استان است که می توان از ظرفیت فضاهای ورزشی مدارس در این خصوص بهره برد.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم در راستای افزایش تحرک دانش آموزان و ارتقای شاخص های سلامتی آنان اهتمام ویژه ای در موضوع ارتقای شاخص های فضاهای ورزشی به ویژه در مدارس داشته و همین امر به صورت مستمر دنبال می شود.

وی اظهار کرد: در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی، یکی از مواردی که مورد توجه است بحث ارتقای فضاهای آموزشی و ورزشی است تا این رقم به سطح مطلوب و میانگین کشوری برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی در مناطق محروم و کمترتوسعه یافته نیز با همت ویژه در دستور کار قرار دارد که امیدواریم بتوانیم در این خصوص کارنامه بسیار خوبی داشته باشیم.

ابراهیمی گفت: کم تحرکی یکی از آفات مهم نسل امروز و آینده کشور است که باید با ترویج ورزش با بهره مندی از زیرساخت های مناسب، این امر را خنثی کنیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین از مدال آوران ورزشی حوزه آموزش و پرورش در آذربایجان غربی نیز قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha