۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85267169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رامین رضاییان: در بازی فردا حق اشتباه نداریم

۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85267169
رامین رضاییان: در بازی فردا حق اشتباه نداریم

تاشکند - ایرنا - بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت: در بازی بزرگ فردا برای آلمالیق ازبکستان حق اشتباه نداریم و باید سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. 

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رامین رضاییان یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلمالیق ازبکستان اظهار داشت: ما آمادگی خوبی برای این مسابقه داریم و برای مسابقه آماده هستیم و هر کسی می‌داند این مسابقه بازی پراهمیتی است.

وی ادامه داد: بازی برای ما بسیار مهم است و در این بازی ما به دنبال سه امتیاز مسابقه هستیم. بدون شک در این مسابقه بهترین تلاشمان را می‌کنیم و باید ببینیم سرمربی چه می‌خواهد و چه اتفاقی در زمین صورت می‌گیرد.

بازیکن تیم سپاهان ادامه داد: من یک انسان کامل نیستم اما تلاشم این است که درباره فردا مثبت فکر کنم و امیدوارم که با کسب سه امتیاز به ایران برگردیم.

رضاییان افزود: در بازی‌های بزرگ حق اشتباه نداریم و باید فردا با تمرکز کامل و ۱۰۰ درصد آماده ظاهر شویم.

وی‌ بیان کرد: تیم‌های ازبکستان تیم‌های بسیار خوبی هستند و باید بهترین تلاش خود را به نمایش بگذاریم و برای هواداران سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۷:۳۰ فردا دوشنبه، یک آبان در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

سپاهان در هفته اول این رقابت ها برابر نیروی هوایی عراق یک بر یک به تساوی رسید و بازی هفته دوم آن با الاتحاد عربستان با تصمیم ناظر بازی لغو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha