۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85267702
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین مرکز مشاوره شهرداری بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: نخستین مرکز مشاوره شهرداری بوشهر با هدف اعتلای بنیان مقدس خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شد.

امیرحسین احمدپور روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: برای فعالیت این مرکز دستگاه هایی همچون اداره کل آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی نیروی انتظامی استان، اداره کل بهزیستی و مرکز بهداشت شهرستان بوشهر همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده مشاورانی که در «مرکز مشاوره سلامت شهرداری بندر بوشهر» حضور دارند، از مجرب ترین مشاوران این استان هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: رویکرد اصلی مرکز مشاوره ایجاد آرامش در خانواده و اجتماع است تا از این طریق به کاهش آسیب های اجتماعی، تنش های خانوادگی و مقابله با اضطراب و افسردگی کمک شود.

احمد پور اضافه کرد: در «مرکز مشاوره شهرداری بندر بوشهر» مشاوره‌هایی در زمینه پیشگیری از جرم، روانکاوی و اعتیاد، روانشناسی در زمینه های ازدواج و خانواده، اختلالات روانی، تحصیلی و تربیتی، شغلی، پیش از ازدواج، فرزندپروری و پیشگیری از طلاق به شهروندان ارائه می‌شود.

نخستین «مرکز مشاوره شهرداری بندر بوشهر» در مکان کنونی «پاتوق گفت و گو» در محدوده «میدان شهدای هوایی» راه‌اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha