۲۴ مدال حاصل تلاش نمایندگان ایران در روز نخست پاراآسیایی

هانگژو - ایرنا- بازی‌های پاراآسیایی از امروز در شرایطی به میزبانی هانگژو آغاز شد که نمایندگان کشورمان در روز نخست موفق به کسب ۲۴ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، رقابت نمایندگان کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی از امروز دوشنبه در شرایطی آغاز شد که نخستین مدال کاروان کشورمان به نام سارا عبدالملکی در بخش کایاک زنان ثبت شد.

او در کایاک زنان و کلاس KL۱ با ثبت زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۵۹۴ صدم ثانیه در رده سوم ایستاد تا عنوان نخستین مدال‌آور کاروان فرزندان ایران را به نام خود ثبت کند.

در ادامه رقابت‌های امروز نمایندگان کشورمان خوش درخشیدند و موفق شدند ۲۳ مدال دیگر را به نام خود و ایران ثبت کنند.

اسامی مدال‌آوران کاروان کشورمان در روز نخست این بازی‌ها به شرح زیر است:

مدال طلا:
هاشمیه متقیان، امیرحسین علیپور، الناز دارابیان، علیرضا مختاری، سعید حسین پور، سینا ضیغمی‌نژاد(۲)، امان‌الله پاپی، سیدمیثم بنی‌طبا ۹ طلا

مدال نقره:
رضا حاتمی، وحید علی‌نجیمی،‌ زینب مرادی، مهدی اولاد، حنان کعب‌عمیر، شاهین ایزدیار(۲)، اسدالله عظیمی، محمدحسین کریمی ۹ نقره

مدال برنز:
مهدیه سادات حسینی،‌ نرگس جوادی، مریم عبدالله‌پور، سعید کوهکن، سارا عبدالملکی، رشید مسجدی ۶ برنز

گفتنی است فردا (سه شنبه) و در دومین روز این بازی‌ها رقابت اصلی بهروزی‌راد در کلاس KL۳ است برگزار خواهد شد و اسلام جاهدی نیز در فینال کایاک مردان کلاس VL۲ به آب می‌زند، رویا سلطانی نیز در فینال زنان کلاس KL۲ به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

در روز سوم نیز شاهین ایزدیار ، سینا ضیغمی نژاد، ابوالفضل ظریف، علی امینی و محمد کریم زاده ( ۵۰ متر آزاد) و شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد ( ۱۰۰ متر آزاد) به آی خواهند زد. مسابقات مقدماتی از ساعت ۱۱:۳۰ و دیدار فینال از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

در پایان روز دوم کاروان ایران بعد از چین که با کسب ۸۳ مدال در رده نخست جای دارد با ۲۴ مدال در جایگاه دوم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد. ازبکستان نیز با ۲۰ مدال در رده سوم است.

۲۶ مدال حاصل تلاش نمایندگان ایران در روز نخست پاراآسیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha