آیت الله سبحانی: مسجد جمکران ظرفیت خوبی درخصوص معرفی مهدویت دارد

قم - ایرنا - آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید گفت: در مسجد جمکران با توجه به حضور زائران از کشورهای مختلف جهان، ظرفیت خوبی وجود دارد تا منشورات مختلف با موضوع معرفی قم، جمکران و مهدویت به زبان های مختلف منتشر و بین زائران توزیع شود.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در دیدار تولیت مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: در سال های گذشته فعالیت های خوبی توسط تولیت های پیشین برای توسعه این مکان مقدس انجام شده است.

وی با اشاره به حضور خیل زائران در مسجد جمکران اظهار کرد: در آیین ها از سخنرانانی که در مردم روحیه دینی، معنوی و انقلابی ایجاد می کنند استفاده کنید.

آیت الله سبحانی اضافه کرد: مسجد جمکران محلی برای توجه به حضرت ولی عصر(عج) است و در گذشته نیز علما به این مکان مقدس توجه داشتند و به آنجا مشرف می شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مسجد جمکران امروز آوازه جهانی دارد و از کشورهای مختلف جهان به این مسجد مقدس مشرف می شوند، اظهار کرد: مهمترین موضوع فعالیت در مسجد جمکران که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند، مسائل فرهنگی و بین المللی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha