فعال سیاسی اصلاح‌طلب: مشارکت در انتخابات یک تکلیف سیاسی است

مشهد- ایرنا- سرپرست حزب مردم‌سالاری، شاخه خراسان رضوی گفت: مشارکت در انتخابات وظیفه و تکلیف سیاسی و ملی ماست و تاکنون شماری از همفکران ما برای حضور در این عرصه نام‌نویسی کرده‌اند.

بابک پاک‌نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همفکران ما در استان به طور قطعی در انتخابات اسفندماه مجلس ثبت نام کرده و اکنون منتظر اطلاعیه های بعدی وزارت کشور هستند.

سرپرست حزب مردم سالاری، شاخه خراسان رضوی ادامه داد: در خصوص انتخابات منتظر اعلام نتایج نهایی ثبت نام نامزدها هستیم و هنوز شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب، مصوبه خاصی برای نحوه فعالیت در این روند سیاسی نداشته است.

پاک نیا اظهار کرد: نحوه فعالیت سیاسی ما به این بستگی دارد که فضای سیاسی به چه شکل پیش برود و با توجه به رسالت سیاسی و وظیفه خود تلاش خواهیم کرد تا انتخاباتی خوب و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

وی در خصوص فعالیت های حزب متبوعش نیز گفت: سه هفته قبل نشست فصلی حزب مردم سالاری در تهران برگزار شد و جلسات استانی آن نیز طبق روال و به صورت محدود برگزار می شود.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که از این تعداد پنج نماینده سهم حوزه انتخابیه مشهد و کلات است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha