۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85268910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرنگونی کوادکوپتر جاسوسی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

تهران- ایرنا- مبارزان فلسطینی وابسته به «سرایا القدس» یک کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را در شهرک «جبع» در کرانه باختری هدف قرار دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از العهد، گردان «جبع» وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که صبح امروز با تیراندازی گسترده موفق شده که یک کوادکوپتر جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کند.

همچنین گردان نابلس سرایا القدس هم اعلام کرد که در محور «المساکن الشعبیه» در راستای وحدت میادین و در قالب نبرد طوفان الاقصی، گشتی اشغالگران را به گلوله بسته است.

بازداشت ۹۰۰ نفر در کرانه باختری از ابتدای عملیات طوفان الاقصی

خبر دیگر اینکه ۴۲ نفر هم از شب گذشته تاکنون در کرانه باختری بازداشت شده اند، با احتساب این آمار، نزدیک به ۹۰۰ نفر از آغاز عملیات طوفان الاقصی در این منطقه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند.

هشدار «اسحاق بریک» درباره حمله زمینی به غزه

«اسحاق بریک» مسئول کمیته شکایات نظامیان رژیم صهیونیستی در حالی که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دم از حمله زمینی به غزه می‌زند، در این باره هشدار داد.

وی افزود: حمله زمینی به غزه، اوضاع را به سمت جنگ منطقه‌ای سوق می دهد.

این درحالی است که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی بامداد سه‌شنبه بار دیگر به‌صورت تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفت وگو کرد. گالانت در این تماس تلفنی درباره حملات جنایتکارانه به نوار غزه و تدارکات برای انجام حمله زمینی به این منطقه، به آستین گزارش داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha