۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85269396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعزام ۴ مستندساز ایرانی به مرز اردن+ فیلم

۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85269396
اعزام ۴ مستندساز ایرانی به مرز اردن+ فیلم
تصویر تجمع در مرز اردن که توسط عکاس اعزامی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت ثبت شده است

تهران- ایرنا- تیم رسانه‌ای «مرکز هنری رسانه‌ای نهضت» شامل ۴ نفر خبرنگار، مستندساز و عکاس در مرز اردن مستقر شد تا از نزدیک اتفاقات اخیر جنگ غزه و رژیم صهیونیستی را به تصویر بکشد.

محمد شاهی، مدیر روابط عمومی مرکز هنری رسانه ای نهضت ضمن اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: دیشب مجاهدان عراقی، مقابل مرز با اردن با مشعل‌های خود سعی کردند این پیام را به اشغالگران صهیونیستی منتقل کنند که عاقبت جنگ خیبر را به یاد بیاورند.

آنها با شعار های خیبر خیبر یا صهیون و نعم نعم مقاومه به سمت مرز حرکت کردند و در برنامه بعدی با طراحی شعار انا قادمون روی زمین و به آتش کشیدن آن، تصویر زیبایی را برای مخابره پیام مقاومت به مردم جهان به ثبت رساندند.


وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع جنگ غزه و رژیم صهیونیستی، تصمیم گرفتیم تیم رسانه ای خود را به مرز اردن اعزام کنیم تا از نزدیک اتفاقات این رویداد را به تصویر بکشیم. این تیم قصد دارد با تولید محتواهای خبری، مستند و تصویری، روایتی دقیق و مستند از این رویداد مهم ارائه دهد. امیدوارم که حضور این تیم بتواند در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی نقش موثری ایفا کند. نکته مهم اتحاد جوانان شیعه و سنی در این تجمعات است.

اعزام ۴ مستندساز ایرانی به مرز اردن+ فیلم

به گزارش ایرنا، در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، موجی از همبستگی با مردم فلسطین در سراسر جهان به راه افتاده است. در عراق نیز مردم در اعتراض به این حملات، به مرزهای اردن و فلسطین اشغالی هجوم آورده اند. در پی حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مردم عراق در اقدامی، جبهه مردمی دفاع از مردم مظلوم غزه را تشکیل دادند. تیم رسانه ای مرکز هنری رسانه ای نهضت با حضور در این جبهه، از نزدیک فعالیت های مردم عراق برای حمایت از مردم مظلوم غزه را پوشش می دهند. این تیم متشکل از خبرنگاران، مستندسازان و عکاسان است که قصد دارد با تولید محتواهای خبری، مستند و تصویری، روایتی دقیق از اتفاقات اخیر را ارائه دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha