سرمربی ایرانی تیم بسکتبال با ویلچر تایلند: مطمئن باشید ایران قهرمان خواهد شد

هانگژو- ایرنا- سرمربی ایرانی تیم بسکتبال با ویلچر تیم تایلند گفت: تیم قدرتمند ایران قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مازیار میرعظیمی پس از شکست تیمش مقابل ایران اظهار کرد: بدون شک نیاز به توضیحی ندارد که ایران قدرت اول بسکتبال با ویلچر آسیاست و قطع به یقین بدانید که در این مسابقات قهرمان خواهد شد.

وی بیان کرد: ما امروز توانستیم بازی خوبی مقابل ایران انجام دهیم و دقایقی هم پرفشار بازی کردیم ولی ایران بخاطر بازی حساس با ژاپن کمی با احتیاط بازی کرد و اگر می‌خواست تمام توانش را بگذارد، صادقانه بگویم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

میرعظیمی ضمن تبریک به تیم ایران و محمد رضا دستیار سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان افزود: خوشحالم که باز هم در این سالن جشن قهرمانی ایران و موفقیت دوست بسیار خوبم آقای دستیار راخواهم دید.

سرمربی ایران تیم بسکتبال با ویلچر تایلند ضمن انتقاد از عملکرد داوران در بازی ابتدایی تایلند و چین گفت: متاسفانه داوران در این دیدار حق تیم ما راپایمال کردند و علیرغم اعتراض نتیجه را به چین واگذار کردیم و همان شکست و ناداوری باعث شد نتوانیم به جمع چهار تیم بر تر راه پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha