مارتینز: در مصاف با تیم شمس‌آذر به دنبال کسب سومین برد خود در لیگ هستیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مصاف با تیم شمس آذر قزوین به دنبال کسب سومین برد خود در لیگ هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا خوان ایگناسیو مارتینز روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با شمس آذر قزوین اظهارکرد: نسبت به حریف از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و این امر در روند بازی ما بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه تیم شمس آذر بسیار شجاع و تهاجمی بازی می‌کند، افزود: آنها سرمربی و بازیکنان خوبی دارند و به طور قطع بازی آسانی در برابر این تیم نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: ضمن احترام به تیم حریف، چون در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کنیم هدفی جز پیروزی در این دیدار نداریم.

وی درخصوص عملکرد تیم فولاد در ۲ هفته گذشته بیان کرد: زمانی که به این تیم پیوستم، بسیار خوش‌شانس بودم چرا که لیگ به مدت ۲ هفته تعطیل شد و توانستم با تیم تمرین کنم.

مارتینز ادامه داد: ابتدا متوجه شدم که بازیکنان استرس زیادی دارند لذا علاوه بر کار تکنیکی و تاکتیکی، روی احساسات و اعتماد به نفس بازیکنان نیز کار کردیم تا اینکه توانستیم ۲ برد بسیار مهم کسب کنیم.

وی درخصوص تیم شمس آذر گفت: این تیم با سه مهاجم بالا بازی می‌کند که در فوتبال مدرن امروز بسیار سخت است؛ آنها هفته قبل تیم تراکتور را شکست دادند و به طور قطع ما بازی آسانی نخواهیم داشت.

سرمربی فولاد خوزستان درخصوص استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه فولاد در ترکیب تیمش اظهارکرد: با توجه به ارتباط خوبی که با مربیان پایه دارم از بازیکنان جوانی که توانایی خود را نشان دهند در تیم بزرگسال استفاده می‌کنیم.

وی افزود: زمانی که تیم را تحویل گرفتم صفر امتیاز داشتیم به همین دلیل بیشتر تمرکزمان روی بازیکنان باتجربه بود تا از بحران خارج شویم.

دیدار تیم‌های فولاد و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۹ روز جمعه پنجم آبان در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha