۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85272426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال هوران یزد بر ذوب آهن اصفهان غلبه کرد

یزد- ایرنا- تیم والیبال بانوان هوران یزد در دیداری خانگی تیم ذوب آهن اصفهان را با نتیجه سه بر ۲ شکست داد.

به گزارش ایرنا، این مسابقه روز جمعه در چارچوب هفته اول بیست و سومین دوره لیگ برتر والیبال زنان ایران با حضور جمعی از تماشاگران در سالن یگانگی شهرستان یزد برگزار شد.

در این مسابقه تیم هوران یزد در ست‌های اول، سوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ بر حریف غلبه کرد و تیم ذوب آهن اصفهان نیز در ست‌های دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۵ بر هوران پیروز شد.

این مسابقه را نرگس افشین و معصومه شعبانی قضاوت کردند، ناظر فنی نیز آمنه خواجه نیان و ناظر داوری، اکرم ابوالقاسمی بود و همچنین فرزانه زارع از ذوب آهن اصفهان و مریم کامیابی از هوران شهرستان یزد بهترین بازیکن زمین بودند.

هفت تیم در لیگ برتر کشور

این مسابقات با حضور هفت تیم شامل مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران پیگیری می‌شود.

مرحله مقدماتی به صورت گروهی و رفت و برگشت برگزار خواهد شد و چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند که به صورت دو برد از سه بازی انجام خواهد شد.

در بیست‌ودو دوره لیگ برتر زنان ایران تاکنون ۱۰ تیم در سکوی نخست و قهرمانی ایستاده‌اند.

تیم والیبال هوران یزد بر ذوب آهن اصفهان غلبه کرد

هما تهران (۱۳۸۲،۱۳۸۰ و ۱۳۸۳)، دانشگاه آزاد (۱۳۸۱ و ۱۳۹۳)، ذوب‌آهن اصفهان (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ و ۱۳۹۷)، پرسپولیس (۱۳۸۹)، گیتی پسند (۱۳۹۰ و ۱۳۹۱)، گاز تهران ( ۱۳۹۲ و ۱۳۹۴)، بانک سرمایه (۱۳۹۵)، پیکان تهران (۱۳۹۶ و ۱۴۰۱)، سایپا تهران (۱۳۹۹) و باریج اسانس کاشان (۱۴۰۰).

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار جمعیت ۴۷ هیات ورزشی دارد و هیات والیبال در همه شهرهای استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha