۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۴۱
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85272577
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فسطین:  قطع تلفن، اینترنت و آب با هدف کشتار ملت غزه است

تهران-ایرنا-«محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فسطین جمعه شب هشدار داد: قطع تلفن همراه، اینترنت و آب مردم غیر انسانی و برای ارعاب ملت فلسطین انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا، اشتیه در گفتگو با شبکه العربی افزود: اکنون لحظه‌ای تاریخی برای هر انسان آزاده و با وجدانی است تا برای توقف جنایات و کشتارها در حق ملت فلسطین وارد عمل شود.

وی افزود: قطع اینترنت و تلفن همراه تلاشی برای ارتکاب جنایت علیه مردم غزه در سکوت و تاریکی است.

اشتیه تأکید کرد: آنچه در نوار غزه در جریان است، زمینه‌سازی برای حمله زمینی به این منطقه است و جهانیان در مقابل لحظه‌ای تاریخی برای توقف حملات و کشتارها در غزه قرار دارند.

محمد الهندی معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این باره با اشاره به قطع برق، تلفن و اینرنت توسط رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل نمی‌خواهد جنایاتی را که در غزه انجام می‌دهد، دنیا مشاهده کند.

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس:

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی حماس نیز در این باره اظهار کرد: اگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امشب تصمیم به حمله زمینی به غزه گرفته باشد، مقاومت کاملا آماده است.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب از مقابله با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر داد.

این گردان اعلام کرد که این گروه در منطقه "شرق البریج" نیز به مقابله با یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی برخاسته است.

براساس این گزارش، درگیری‌های بسیار سنگینی در میدان جنگ میان گردان‌های القسام و نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha