۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85273285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اعضای باند سارقان به عنف منازل و مغازه در دزفول

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند سارقان به‌عنف منازل و مغازه در دزفول دستگیر شدند و به پنج فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده روز شنبه افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت به‌عنف منازل و مغازه در یکی از مناطق تابعه شهرستان دزفول، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات فنی و اطلاعاتی رد پای اعضای باند سه نفره سارقان سابقه‌دار مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آنها را طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، سه قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه موتورسیکلت، تعداد زیادی وسایل منزل و مغازه سرقتی، مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، یک دستگاه ترازو و دیگر آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت به‌عنف منازل و مغازه اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی، روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha