۷ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85273846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"شِشتَمَد" خراسان رضوی از زیرساخت‌های فرهنگی و هنری محروم است 

سبزوار- ایرنا- فرماندار ششتمد گفت: ششتمد به عنوان یکی از شهرستان‌های نوپای خراسان رضوی از داشتن زیرساخت‌های فرهنگی و هنری بی‌بهره است و ایجاد مجتمع فرهنگی به یکی از مطالبات اصلی مردم این منطقه تبدیل شده است. 

حسین ایثارگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ظرفیت های خوبی به لحاظ فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد وجود دارد که با ایجاد زیرساخت های لازم در این حوزه، زمینه برای ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگ و هنری برای مخاطبان فراهم می شود.

وی افزود: با توجه به صبغه فرهنگی و هنری منطقه ششتمد، نبود زیرساخت‌های فرهنگی به ویژه در بخش سینما، سالن نمایش و آمفی تئاتردر این شهرستان به شدت احساس می شود.

فرماندار ششتمد گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات این شهرستان کم برخوردار و محروم، انتظار می رود که مدیران فرهنگی استان یا مجموعه فرهنگی آستان قدس این شهرستان را، که مزین به محل تاریخی وضوی (متوضی) امام جواد(ع) است دریافته و در این نهضت فرهنگی مشارکت کنند.

ایثارگر افزود: با توجه به هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی مصونیت بخش جوانان است، لذا در این مسیر ایجاد زیرساخت های فرهنگی در این شهرستان ضرورت دارد.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، با ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

مرکز این شهرستان نوبنیاد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha