سرمربی تیم بسکتبال گرگان: ملاک انتخاب بازیکنان شایسته سالاری است+ فیلم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ملاک انتخاب بازیکنان تیم شایسته سالاری است و نفراتی که بتوانند بهترین عملکرد را در رقابت های لیگ داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمصطفی هاشمی یکشنبه شب پس از پیروزی تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نگاه که در این بازی یا فلان بازی، بیشتر بازیکنان جوان یا بومی استفاده شد را باید عوض کرد.

وی با بیان اینکه معتقدم همه ما ایرانی هستیم و این شهر و آن شهر نباید ملاک باشد، تصریح کرد: این نگاه در هیچ شرایطی خوب نیست و بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند، بدون شک شایسته هستند.

هاشمی افزود: محافظه‌کاری و ترسو بودن من، شاید جلوی استفاده بیشتر از این بازیکنان را گرفته است.


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص مسابقه تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: اختلاف‌ ۲۱ امتیازی روی تابلوی امتیازات (۹۱ بر ۷۰ به نفع شهرداری گرگان) خیلی واقعی نبود.

وی بیان کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و مربی بزرگی دارد و مربی این تیم در گرگان خدمت کرده و حتی ۲ فصل متوالی قهرمانی آورده است.

هاشمی گفت: ما در بازی امشب شانس هم آوردیم که توپ‌های ما وارد حلقه تیم حریف شد و ذوب‌آهن تیم شایسته‌ای بود و بدون شک در طول فصل اتفاقات بهتری برای این تیم رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: من صرف نظر از اینکه بازیکنانم خوب یا بد بازی کردند، به آنان افتخار می‌کنم و این بازیکنان تمام تلاش و تعهد را انجام دادند و این برای من از هر چیزی مهمتر است.

وی با اشاره به این که در طول یک دوره مسابقات، برد و باخت از ویژگی‌های آن است، افزود: زمانی می‌رسد که علی رغم تلاش زیاد همراه با تعهد، یا زورت به حریف نمی‌رسد یا شب‌های استثنایی رقم می‌خورد که نتیجه را واگذار می کنی.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: نتایجی که کسب می‌شود، نتیجه کار ما به تنهایی نیست، بلکه گروهی هم از بیرون همراه ما هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت حضور و استفاده از «ویلیامز چرلی» (دومین بازیکن خارجی تیمش) گفت: منتظر رضایت‌نامه این بازیکن از تیم سابقش (در لیگ بوندسلیگا آلمان) هستیم که فردا صادر و برای ما ارسال خواهد شد.

«مهران حاتمی» سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان که دو فصل متوالی گذشته هدایت تیم شهرداری گرگان را برعهده داشت، پس از پایان بازی حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امشب (یکشنبه) در هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه ۹۱ بر ۷۰ ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد.

شهرداری‌چی‌های گرگان در هفته سوم این رقابت‌ها روز پنجشنبه هفته جاری در کرمان به مصاف تیم مس این شهر خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha