به گزارش ایرنا،حمید آقایی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اجرای عملیات عمرانی در خیابان شهید بهشتی و ترافیک ناشی از آن اظهار کرد: ضلع غربی این خیابان بدلیل فرونشست ناشی از ایجاد تاسیسات شهری و تخریب آسفالت آن در حال ترمیم و روکش کاریست.
وی افزود: بدلیل حجم تقاضای سفر و برای بهبود کیفیت حمل و نقل همگانی؛ اتوبوسهای تندرو(بی ار تی) در این خیابان سرویس دهی خواهند کرد.
مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در باره افزودن خط «بی آر تی» به خیابان شهید بهشتی گفت: در حال حاضر مسیر رفت «بی آری تی» از میدان جمهوری تا پل فلزی به عرض ۳.۵ متر موجود است و مسیر متقابل آن مشترک با ترافیک عبوری از جنوب به شمال، خط «بی ار تی" خیابان شهید بهشتی را تکمیل میکند.
وی ادامه داد: این خیابان ۱۸ ایستگاه اتوبوس دارد و پنج ایستگاه در خیابان شهید بهشتی حدفاصل مسجد لُنبان تا خیابان طالقانی به همان صورت ایستگاه کنار باقی خواهد ماند و مابقی در سطح تقاطعها اجرا میشود.
آقایی با اشاره به اعتبار ۳۳ میلیاردی اختصاص یافته برای خیابان آیتالله کاشانی نیز گفت: روکش آسفالت، احداث ایستگاه و زیرسازی بخشی از مسیر مذکور تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، چندی پیش خیابان شهید بهشتی شاهد تخریب بخشی از این مسیر و نصب پرچم با عنوان احداث خطوط "بی آر تی" شد که این عمل واکنشهای زیادی را از سوی کسبه خیابان یاد شده به همراه داشت.
این در حالیست که مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از عملیات اجرایی در یکی از شلوغترین و پُرترددترین خطوط اتوبوسرانی اصفهان حد فاصل میدان جمهوری تا پل فلزی خبر داده و گفته بود: عملیات اجرایی احداث خط اتوبوس تندرو در خیابان کاشانی آغاز شده و پروژه راهاندازی این خط حد فاصل میدان جمهوری تا پل فلزی با هزینه بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در حال انجام است.
علی رضیزاده افزوده بود: با اجرای این خط، دسترسی مسافران و سهولت تردد اتوبوسهای مسیر تندرو محقق میشود زیرا این خط یکی از شلوغترین خطوط اتوبوسرانی است و مسیر برگشت این خط با مشکل ترافیک مواجه بود که این موضوع با احداث خط مزبور ساماندهی میشود و از طرف دیگر جداسازی این خیابان نیز توسط نصب گُل میخ انجام شده است تا حجم ترافیک این خیابان بیشتر نشود.
نظر شما