۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85276078
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت آبادان - پرسپولیس تهران، مچ اندازی ویسی و گل‌محمدی

آبادان - ایرنا - تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران در حالی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم شرایط متفاوتی در جدول رده‌بندی دارند که یکی برای صعود به صدر جدول و دیگری برای فرار از قعر جدول سه امتیاز این بازی را نشانه رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر خلیج فارس تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران در حالی روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم برای صعود در جدول راهی جز کسب سه امتیاز ندارند.
شاگردان عبدالله ویسی که در این فصل با کسب نتایج دور از انتظار خطر سقوط را به شدت احساس می‌کنند برای فرار از قعر جدول نیاز به سه امتیاز و یا کسب نتیجه مساوی این دیدار حساس را هدف قرار داده‌اند و از دست دادن امتیاز در این بازی کار را در ادامه مسابقات برای آنها سخت خواهد کرد.
یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس با داشتن چندین بازیکن ملی پوش و مطرح از ابتدای لیگ، خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کرد و اکنون سپاهان و استقلال را رقیب خود را در راه قهرمانی می‌بیند و برای تثبیت راه قهرمانی باید از سد میهمان بحران زده خود بگذرد.
قرمزپوشان تهرانی هفته گذشته در انزلی برابر ملوان متوقف شدند تا با کسب ۲ امتیاز کمتر از استقلال رقیب سنتی خود، صدر جدول را به این تیم تقدیم کند و با کسب ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار بگیرند برای صعود به صدر جدول فقط سه امتیاز از رقیب آبادانی هستند تا در صورت لغزش رقیب خود بار دیگر به صدر جدول صعود کنند.
صنعت‌نفت آبادان با ۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و یکی از نامزدهای سقوط به لیگ دسته یک است، زردپوشان آبادانی در بازی گذشته در آبادان برابر استقلال خوزستان متوقف شد تا زنگ خطر بیشتر از قبل برای این تیم به صدا در آید و اکنون برای فرار از بحران راهی جز غلبه بر پرسپولیس مدعی قهرمانی ندارد.
تیم صنعت‌نفت آبادان با یک پیروزی، سه تساوی و سه شکست و کسب ۶ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و تاکنون هفت گل زده و ۱۴ گل خورده در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.


در آن سوی میدان شاگردان گل‌محمدی، با پنج برد، ۲ تساوی و بدون باخت و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و در برابر حریفان خود ۹ گل زده و ۲ گل خورده را در کارنامه دارند.
پرسپولیس تهران با ۹ گل زده در فاز هجومی تیمی معمولی در حالی که خط دفاعی صنعت‌نفت بسیار شکننده نشان داده و روز سختی برای کنترل مهاجمان فرصت طلب قرمزپوش تهرانی خواهد داشت.
تیم صنعت‌نفت با اینکه روزهای تاریکی را سپری می‌کند اما برابر حریفان بزرگ کاملا آماده است و بازی‌های هجومی ارایه داده و بدون شک تیم پرسپولیس تهران با حریفی پرانگیزه روبه‌رو خواهد شد.
این دیدار جدال هافبک‌های باتجربه ۲ تیم است جایی که در خط میانی تیم صنعت‌نفت بازیکنان با تجربه‌ای مانند طالب ریکانی و صادق صادقی حضور دارند و در آن سوی میدان نیز مسعود ریگی و سروش رفیعی رهبری خط میانی سرخ‌پوشان تهرانی را به عهده دارند که جدال این چهار بازیکن با یکدیگر در کسب نتیجه تاثیرگذار خواهد بود.
در خط دفاعی پرسپولیس حسین کنعانی زادگان و گیورگی گولسیانی حضور دارند که عبور از آنها برای هر مهاجمی دشوار خواهد بود؛ ۲ مدافعی که سرشار از تجربه هستند و میثم تهیدست رهبر خط دفاعی در این فصل بسیار پر اشتباه ظاهر شده که باید در کنار فیاض میردورقی جوان برابر مهاجمان تکنیکی و شوت زن پرسپولیس مقاومت کند.
تقابل محمد عمری و فیاض میردورقی در خط دفاعی صنعت‌نفت و علی یوسف و حسین کنعانی زادگان در خط دفاعی پرسپولیس و طالب ریکانی و سروش رفیعی در خط میانی از دیدنی‌های این دیدار خواهد بود.
یک بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص این بازی گفت: بازی برای ما حساسیت زیادی دارد و هیچ راهی جز غلبه بر حریف تا دندان مسلح خود نداریم.
صادق صادقی افزود: ما برای شکست دادن پرسپولیس انگیزه زیادی داریم ولی حریف نیز برای باقی ماندن در کورس قهرمانی فقط به فکر کسب سه امتیاز است.
وی ادامه داد: تیم صنعت‌نفت در بازی های بزرگ حریف دست و پا بسته‌ای نبوده و به طور قطع در این دیدار، کار را برای یکی از مدعیان قهرمانی سخت خواهد کرد؛ سه امتیاز این بازی برای ما از هر چیزی واجب‌تر است که با تلاش بازیکنان رسیدن به آن غیرممکن نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha