روحانیون بسیجی نقش مهمی در روشنگری دفاع مقدس برای راهیان نور دارند

آبادان - ایرنا - مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بیان و تبیین توطئه‌های دشمنان انقلاب را مهمترین وظیفه طلاب در قبال جنگ شناختی دشمنان دانست و گفت: روحانیون بسیجی نقش مهمی در روشنگری واقعیت‌های دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور دارند.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمود محمدی‌ شاهرودی روز سه‌شنبه در دوره توانمندسازی مبلغان راهیان نور در یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب، برنامه‌های مختلفی برای توانمندسازی فرهنگی مبلغان پیش‌بینی کرده که از مهمترین موارد، هدایت راهیان نور است.

وی به فعالیت ۵۰۰ طلبه مبلغ همراه کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و افزود: نقش طلاب برای روشنگری و جهاد تبیین در کاروان‌های راهیان نور کشور ممتاز و بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام محمدی‌ شاهرودی ادامه داد: طلاب بسیجی در کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و عمومی حضور دارند و خواهران مبلغ نیز برای گروه بانوان اعزام خواهند شد.

روحانیون بسیجی نقش مهمی در روشنگری دفاع مقدس برای راهیان نور دارند

رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس الهام‌بخش جبهه مقاومت است

فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آیین با بیان بخشی از چگونگی طراحی و اجرای عملیات والفجر هشت گفت: دشمن در این عملیات غافلگیر شد و توان مقابله با رزمندگان اسلام را نداشت.

سردار پاسدار مهدی هاشمی اصل غافلگیری دشمن در عملیات والفجر هشت را یکی از رمزهای پیروزی این عملیات تاریخ‌ساز دفاع مقدس دانست و افزود: اتفاقات ۱۵ مهرماه در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، بر اساس غافلگیری و الهام گرفتن از این عملیات بود.

وی تصریح کرد: رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس الهام‌بخش جبهه مقاومت است و به زودی ریشه صهیونیستیم خبیث در منطقه کنده خواهد شد.

عملیات والفجر هشت، در دهه فجر سال ۱۳۶۴ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ماه همان سال، با اهتزاز پرچم گنبد مقدس رضوی، بر فراز مسجد جامع بندر راهبردی فاو عراق، به پیروزی رسید.
اروندکنار در ۴۵ کیلومتری جنوب آبادان و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha