۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85277187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت ویژه دولت سیزدهم به ایمنی راه‌های بوشهر با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار

بوشهر- ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به منظور ارتقا سطح ایمنی جاده‌های استان بوشهر، از ابتدای امسال تاکنون ۵۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که به عنوان یک خدمت ماندگار و ویژه قابل استناد است.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا حیدری» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: خط کشی جاده‌ها و نصب حفاظ‌های بتنی در کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمنی راه‌ها نقش اسای دارد که از ابتدای امسال تاکنون ۸۸۰ کیلومتر خط کشی و ۶ هزار و ۲۰۰ متر حفاظ بتنی جاگذاری شده است.

وی افزود: نصب ۱۰ هزار علایم افقی و عمودی ایمنی راه ها، تعمیر و ایجاد ۱۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده‌های استان و روشنایی ۶ کیلومتر و اجرای هشت روشنایی نقطه ای از دیگر فعالیت های این اداره کل برای ایمنی سازی راه‌های استان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: طی همین مدت، نصب چهار دستگاه چراغ چشمک زن و یک کیلومتر ایمن سازی گاردریل ها نیز انجام شده است.

حیدری بیان کرد: از ۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان پنج نقطه ایمن‌سازی و رفع خطر شده و مابقی در حال اجرا است.

استان بوشهر دارای چهار هزار و ۴۴۹ کیلومتر راه است که ۶۹۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی و ۲۰۴۹ کیلومتر راه روستایی را شامل می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha