۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 1061
کد خبر: 85277318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زاکانی: قرارداد خرید ۷۹۱ دستگاه واگن مترو بسته شد

تهران- ایرنا- شهردار تهران از انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ دستگاه واگن مترو خبر داد و درباره جزئیات ساخت ورزشگاه جدید گفت: نحوه قرارداد هنوز به صورت دقیق مشخص نیست و تنها ۳۰۰ هکتار زمین اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: تأمین مالی برای حدود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی، ۱۰۰۰ دستگاه دوکابین گازسوز، ۱۰ هزار ون برقی، ۱۰ هزار تاکسی برقی و ۱۰۰ هزار موتور برقی در این قرارداد انجام شده است که باید در مسیر مجوزهای داخل کشور اجرا شود.

شهردار تهران درباره ورزشگاه جدیدی که قرار است در تهران و در شهر آفتاب ساخته شود، نیز توضیح داد: کم و کیف این موضوع هنوز مشخص نشده و فقط ۳۰۰ هکتار به این موضوع اختصاص یافته است. اما نحوه قراردادهایی که باید اعمال شود هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

زاکانی درباره دو طبقه شدن اتوبان همت عنوان کرد: در این باره صحبتی انجام نشده است و در دستور کار شهرداری تهران قرار ندارد.

وی درباره توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران تصریح کرد: ۱۷۲ ایستگاه راه اندازی شده و قرار است این روند ادامه داشته باشد تا ایستگاه‌های شارژ برای خودروهای برقی به ۵ هزار ایستگاه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha