۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85277435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بنی‌گانتس: روزهای سختی پیش رو داریم/ بهای جنگ سنگین است

تهران-ایرنا- بنی‌گانتس وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم "روزهای سختی پیش رو دارد"، تاکید کرد که بهای جنگ سنگین و دردناک است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های صهیونیستی، بنی گانتس وزیر جنگ سابق و رئیس کنونی حزب اتحاد رژیم صهیونیستی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز روز سختی است و روزهای سخت زیادی پیش رو داریم.

وی تاکید کرد که تاوان جنگ سنگین ودردناک است.

گانتس این توییت را درحالی منتشر کرد که بیمارستان "برازیلای" رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ زخمی به این بیمارستان منتقل شدند.

این درحالی است که بیمارستان های رژیم صهیونیستی نیز از کمبود نیرو درپی وقوع جنگ به علت خروج بسیاری از اتباع خارجی از سرزمین های اشغالی با مشکل روبرو شده است.

در سطح نظامی نیز رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که فقط از دیروز ۱۱ نظامی این رژیم کشته و ۱۷ نفر دیگر زخمی شده اند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

صبح امروز ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۹ نظامی خود در نبرد زمینی با رزمندگان مقاومت در مرز نوار غزه اذعان کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین و مبارزان حزب الله تاکنون اهداف مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را بارها هدف حملات خود قرار داده و شماری از نظامیان این رژیم را کشته و شماری را زخمی کرده اند.

از سوی دیگر، «یو او گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به هلاکت نظامیان صهیونیست در جنگ با رزمندگان مقاومت در غزه اذعان کرد.

وی اعتراف کرد: کشته شدن نظامیان ارتش اسرئیل در نبرد با حماس در غزه ضربه مهلک و دردناکی است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در عین حال که مدعی دستاوردهای بزرگ در غزه شد، افزود: دستاوردهای بزرگی که در نبرد شدید در نوار غزه به دست آمده، متاسفانه بهای سنگینی را تحمیل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha