برگزاری نخستین سالگرد شهادت مدافع امنیت «روح الله عجمیان» در البرز

کرج – ایرنا – نخستین سالگرد شهادت بسیجی مدافع امنیت «روح الله عجمیان» شامگاه روز چهارشنبه در مسجد جامع کمالشهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نخستین مراسم سالگرد شهادت شهید روح الله عجمیان که با حضور پرشور مردم شهیدپرور استان البرز برگزار شده بود، «حاج حسین یکتا» روای دفاع مقدس و روایتگر جانشفانی های مدافعان حرم و امنیت به سخنرانی پرداخت.

یکتا در این مراسم معنوی در خصوص شهید عجمیان و دیگر شهدای مدافع امنیت، مدافعان حرم، دوران دفاع مقدس و تاثیرگذاری اقدام آن ها در حفظ انقلاب اسلامی و انسجام مردم ایران در مقابله با دشمنان توضیحاتی ارایه کرد.

وی یکی از شاخصه های شهدا را احترام زیاد آن ها به والدین دانست و تاکید کرد: شهدایی همانند روح الله عجمیان احترام به پدر و مادر یکی از اصول اصلی زندگی خود می دانستند که ما نیز باید این موضوع را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی خون شهدا را صدقه جاریه ای برای حفظ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: علیرغم اینکه دشمنان با استفاده از حربه های مختلف به دنبال نابودی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند ولی این خون شهداست که با اراده خداوند تمامی فتنه ها را با شکست مواجه می کند.

برگزاری نخستین سالگرد شهادت مدافع امنیت «روح الله عجمیان» در البرز

این راوی دفاع مقدس گفت: پرچم حق و حقیقت در ایران عزیز بالا هست و دشمنان هرگز نمی توانند پایه های مستحکم این انقلاب مردمی اسلامی را متزلزل و سست کنند که دلیل اصلی آن مردم و به خصوص بسیجیان و نسل انقلابی به ولایت فقیه توجه دارند.

یکتا در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جریان غزه و مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: ایشان فلسطین را کلید رمزآلود ظهور و تمدن نوین اسلامی دانستند.

وی با بیان اینکه قصه فلسطین جریان دعوای قوم فتنه گر بنی اسراییل است، اظهار کرد: غرق شدن فرعونیان زمان در نیل نزدیک است.

این جانباز دفاع مقدس اضافه کرد: دشمنان به آتش‌باران تهاجمات ترکیبی و ضد فرهنگی به سمت قلوب جوانان هجوم آوردند ولی نتوانستند از موانع معنویت ایمانی و تقوایی قلوب جوانان انقلابی و ولایتمدار عبور کنند.

در مراسم نخستین سالگرد شهادت سید روح الله عجمیان علاوه بر سخنرانی و روایتگری «حسین یکتا»، مداحان اهل بیت (ع) «سید رضا نریمانی»، «امیر عباسی» و « حبیب عبداللهی» به مرثیه سرای و مداحی پرداختند.

همچنین «سید ایمان یاراحمدی» یکی دیگر از راویان مجری این مراسم بود.

شهید سید روح‌الله عجمیان ، متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ از بسیجیان مومن و انقلابی کمالشهر بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و نا آرامی های کرج ، در محدوده بهشت سکینه (س) کرج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha