نتانیاهو فقط به فکر حفظ جایگاهش است

تهران- ایرنا- درپی شکست سنگین رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت فلسطین، رئیس اسبق سازمان اطلاعات نظامی این رژیم (آمان) در سخنانی به شدت از نخست‌وزیر رژیم اشغالگر انتقاد کرد و گفت که وی تنها به فکر ماندن در قدرت و حفظ سمتش است.

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از خبرگزاری سما، عاموس مالکا رئیس سابق آمان و ژنرال ذخیره ارتش رژیم اشغالگر در انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: در حال حاضر مدیریت نتانیاهو در جریان جنگ ناقص است و او بیشتر به بازی سرزنش و تهیه نقشه جنگی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت تمایل دارد.

وی گفت: من معتقد هستم که او بر روی هدایت جنگ متمرکز نیست، بلکه به فکر حفظ سمتش است.

درپی شکست رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت فلسطین، تنفر ساکنان سرزمین های اشغالی نسبت به نتانیاهو و کابینه او بیشتر شده است.

پیشتر رویترز اعلام کرده بود: اسرائیلی‌ها، کابینه نتانیاهو را مقصر حمله حماس و شروع جنگ غزه می‌دانند.

این رسانه غربی نوشت: نتانیاهو اکنون مقصر دوقطبی سازی [رژیم] اسرائیل با مطرح کردن لایحه تغییرات قضائی و در نتیجه تضعیف توان رزمی ارتش این رژیم است.

درپی اقدامات جنجالی کابینه نتانیاهو، گسست سیاسی در رژیم صهیونیستی تا حدی شدید شده که جنگ غزه نیز نتوانسته سران این رژیم را متحد کند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، در عمل چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha