یکی از ضاربان آتش نشان پارک سرخه حصار دستگیر شد

تهران بزرگ - ایرنا - مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از ضاربان یکی از کارکنان آتش. نشانی در پارک سرخه حصار خبر داد.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شامگاه پنجشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری یکی از متهمان پارک سرخه حصار خبر داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است، برابر گزارش واصله ماموران از وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در محدوده پارک جنگلی سرخه حصار مطلع و مشخص شد، احدی از پرسنل ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در پارک توسط اراذل و اوباش مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته که بلافاصله این فرد به بیمارستان منتقل می‌شود.

در تحقیقات اولیه مشخص شد، سرنشینان یک دستگاه خودرو پس از ورود به محوطه ایستگاه آتش‌نشانی و در شرایطی که مامور ایستگاه قصد کمک‌رسانی به سه بانوی جوان را داشته، با ضربه چاقو مامور ایستگاه آتش‌نشانی را مجروح و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

در تحقیقات از سه بانوی جوان آنها در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که دو جوان در شرایطی غیرطبیعی قصد ایجاد مزاحمت برای آنها را داشته و به همین علت هر سه نفرشان به قصد کمک خواستن وارد محوطه ایستگاه آتش‌نشانی شدند که در ادامه مامور ایستگاه از سوی اوباش مورد حمله قرار می‌گیرد.

همزمان با شناسایی خودرو متهمان، ماموران اطلاع پیدا کردند که اوباش در محدوده خیابان پیروزی با دو موتورسوار نیز درگیر و نسبت به نزاع اقدام کرده‌اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی مخفیگاه متهمین عوامل انتظامی موفق به دستگیری یکی از این اراذل و اوباش شدند.

متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه صراحتا به مشارکت در هر دو فقره درگیری اعتراف کرد و اقدامات برای دستگیری دومین متهم پرونده نیز در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

گفتنی است، افراد حادثه دیده حمله اوباش به ایستگاه آتش نشانی سرخه حصار در مراکز درمانی تحت درمان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha