محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در کرمان اعلام شد

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: محدودیت های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، از تقاطع توحید این شهر آغاز می‌شود و در خیابان های قدس، غزه و خیابان فلسطین منتهی به تقاطع پاسداران ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ اسماعیل خوشوقت افزود: توقف وسایل نقلیه از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم در مسیرهای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ممنوع است.

وی اظهار داشت: از تقاطع توحید به سمت شمال همچنین در خیابان عدالت از سه راه بانک ملی به سمت شرق، تقاطع گنجعلیخان-معلم در مسیر شرق به غرب، تقاطع بهداری در مسیر غرب به شرق، در تقاطع کاظمی مسیر غرب به شرق از محدوده سه راهی خیابان شهید فولادی و همچنین مسیر خط ویژه اتوبوس از سمت شرق به غرب نیز در ۱۳ آبان محدودیت تردد اعمال می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان ادامه داد: علاوه بر این موارد در خیابان فلسطین تقاطع ابن سینا در مسیر شرق به غرب و همچنین غرب به شرق این تقاطع نیز مسدود خواهد بود.

وی افزود: محدوده میدان بسیج و خیابان ابوحامد از محدوده سه راهی پلیس در مسیر شرق به غرب و همچنین در خیابان شهید کامیاب از محدوده سه راه شهید فولادی مسیر غرب به شرق نیز مسدود خواهد شد.

وی گفت: در تقاطع پاسداران نیز از سه راهی خیابان مصلی مسیر شرق به غرب و همچنین در تقاطع ارتش مسیر غرب به شرق نیز اعمال محدودیت صورت خواهد گرفت و لازم است همشهریان عزیز مطلع باشند که محدودیت تقاطع پاسداران از ساعت هشت صبح اجرا خواهد شد.

سرهنگ خوشوقت از همه شهروندان و رانندگان عبوری خواست، از ساعت ۶ صبح از توقف در مسیر راهپیمایی خودداری و با ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: بدیهی است در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی ابتدا با مالکین تماس برقرار و در صورت عدم جابجایی نسبت به انتقال خودروها با یدک کش به خارج از محدوده طرح ترافیکی اقدام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha