۱۳ آبان روز عبرت از گذشته و امید به آینده روشن ایران اسلامی است

پاکدشت- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ۱۳ آبان به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب یوم الله است که باید از گذشته آن عبرت گرفت و با برنامه ریزی صحیح، آینده روشن را برای ایران اسلامی رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود بهرامی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته پاکدشت که به مناسبت روز دانش‌آموز در مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام شد اظهار داشت: در کنار اتفاقات مهمی که در روز ۱۳ آبان در ایران اسلامی رخ داده، مهمترین رویداد، سقوط هیمنه پوشالی استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است و در آن دانش آموزان چهره شکست ناپذیری که آمریکا از خود ترسیم کرده بود به خوبی در هم شکستند.

وی اظهار داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب از ۱۳ آبان به عنوان یوم الله یاد کرده اند بنابراین، یکی از مهمترین ویژگی این روز، تفکر و برنامه ریزی برای آینده است تا دانش آموزان با الهام گرفتن از گذشته و آگاهی از اتفاقات رخ داده، آینده ایران اسلامی را به سمت قله های پیشرفت رقم بزنند.

۱۳ آبان روز عبرت از گذشته و امید به آینده روشن ایران اسلامی است

بهرامی تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان، مواجهه تمام قد حق و باطل به معنای واقعی کلمه رخ داد و در آن چهره پلید استکبار و دشمنان مردم ایران به خوبی به نمایش گذاشته شد، دشمنانی که با گلوله های جنگی، جوانان را هدف قرار دادند و آنان را به شهادت رساندند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه ۱۳ آبان درس امید و تاب‌آوری را به مردم داد اظهار داشت: امید و تاب آوری، یکی از مهمترین درس های روز ۱۳ آبان است که در مقابله حق علیه باطل در طول تاریخ و در هر جای این کره خاکی، این سنت الهی در پیروی حق بر باطل محقق می شود.

وی گفت: عبرت گرفتن از گذشتگان، دیگر درسی است که از یوم الله ۱۳ آبان می توان گرفت، واقعه‌ای که باید به آن به درستی توجه کرد، ابعاد مختلف آن را تبیین نمود تا آینده سازان ایران اسلامی، در مسیر حرکت خود مسیر درست را کشف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha