۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 858
کد خبر: 85279434
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بررسی علت دقیق حادثه لنگرود توسط تیم‌های کارشناسی در دست انجام است

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: بررسی دقیق علت حادثه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود توسط تیم های کارشناسی و افراد خبره در دست انجام است و به محض روشن شدن آن اطلاع رسانی می شود.

محمد جلایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر پرهیز از گمانه زنی پیرامون این قضیه تا روشن شدن علت دقیق در تشریح این حادثه عنوان کرد: حوالی ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح امروز کمپ ترک اعتیادی به نام" گام اول رهایی" که مجموعه ای خصوصی است، دچار آتش سوزی شد و به محض اعلام آن، آتش نشانی در محل حضور یافت و حریق اطفا شد.
وی عنوان کرد: تا این لحظه بر اساس آمارهای مستند ۳۲ نفر فوت کرده و ۱۶ نفر مصدوم شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی گفت: اجساد فوتی شدگان حادثه برای تعیین تکلیف و شناسایی به رشت منتقل شده است.
استاندار گیلان هم بلافاصله در شهرستان لنگرود و محل حادثه حضور یافت و جلسه شورای تامین با مدیریت وی پیرامون این حادثه تشکیل شد.
جلایی با بیان اینکه از همان ساعت اولیه حادثه با حضور و تاکید استاندار بررسی ها پیرامون این حادثه توسط دستگاههای مربوطه و کارشناسان امرآغاز شده است و بررسی های اولیه انجام شده و با تکمیل تحقیقات نتیجه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
وی اظهار کرد: با حضور و دستور استاندار دستگاه‌های مرتبط برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه اقدامات و تصمیمات لازم را اتحاذ کرده و انجام می دهند .
وی با تسلیت به خانواده های فوت شدگان این حادثه ،تصریح کرد: رئیس دستگاه قضا برای رسیدگی به این حادثه و نیز مصدومان آن به دادگستری استان دستوراتی صادر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha