۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85279447
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوانسار بیشترین بارش باران را طی دو روز گذشته داشته است

اصفهان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طی دو روز گذشته‌ شهرستان خوانسار با ۱۶.۵ میلی‌متر بیشترین بارش استانی را داشته است.

منصور شیشه‌فروش روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در مورد آخرین وضعیت بارشی و مدیریت بحران بارندگی در استان اصفهان اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی استان اصفهان با تغییرات جوی پیش آمده از تابستان گذشته و طی کردن تابستان داغ هم‌اکنون شاهد پاییز سرد و سامانه بارشی هستیم.
وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته از ابتدای آبان ماه جاری تا اواخر آذر ماه شاهد بارش بیش از معمول ۳۰ الی ۴۰ میلی‌متری در مناطق غرب و جنوب غربی و افزایش بارش ۱۰ تا ۲۰ درصدی نسبت به نرمال در مرکز و شرق اصفهان خواهیم بود که نخستین سامانه بارشی دو روز گذشته آغاز شد.
مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان یادآور شد: میانگین بارشی در دو روز گذشته بین پنج تا ۱۵ میلی متر گزارش شده است که خوانسار ۱۶.۵، بویین‌میاندشت ۱۵، داران ۱۳ و فریدون شهر با ۱۱ میلیمتر به ترتیب بیشترین بارش و انارک با نیم میلیمتر کمترین بارش را داشته‌اند.
شیشه‌فروش گفت: بر اساس اعلام هواشناسی استان اصفهان سامانه ناپایدار بارشی تا روز یکشنبه جاری در غرب، جنوب و شمال استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بارش باران از سه شنبه بعد از ظهر آغاز شد، تصریح کرد: حوادث بحران‌زا در استان گزارش نشد اما چندین مورد آبگرفتگی و حریق شبکه کنترل برق ناشی از آب گرفتگی در مناطق شمالی و فلاورجان، افتادگی درخت و دو حادثه واژگونی مینی بوس و خودرو در استان رخ داد.
به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی اصفهان روز گذشته در باره تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی در استان «هشدار نارنجی» صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha