۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85279550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف زنجیره‌ای در داخل شهر زنجان ۱۲ مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا -رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو در اتوبان ۲۲ بهمن شهر زنجان ۱۲ مصدوم برجا گذاشت که نیروهای امدادگر آنها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

داریوش تقی لو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امروز برخورد سه دستگاه خودرو پژو، و پراید در اتوبان ۲۲ بهمن مقابل آموزشگاه ولیعصر گزارش شد که بلافاصله سه آمبولانس از پایگاه های ولیعصر، قائم و فاتح به محل اعزام شد.

این مسوول ادامه داد: این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن نکات ایمنی توسط رانندگان به حوادث تلخ منجر می شود، اضافه کرد: این موضوع موجب شده تصادفات زنجیره ای را در سطح شهر شاهد باشیم.

این مسوول خاطر نشان کرد: طبق آمارهای ارائه شده میانگین زمان رسیدن عوامل اورژانس به محل ماموریتهای شهری و جاده ای کشور به ترتیب هشت دقیقه و ۴۳ ثانیه و ۱۴ دقیقه اعلام شده است.

وی اضافه کرد: این زمان در ماموریت های شهری و جاده ای استان زنجان ۹ دقیقه و ۱۴ دقیقه است.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان یادآور شد: افرادی که با اورژانس تماس می گیرند بهتر است ضمن حفظ خونسردی، علت حادثه و تعداد مصدومان و آدرس دقیق را به منظور رسیدن سریع و به موقع آمبولانس و عوامل اورژانس به محل، اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha