۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85279737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای محدویتهای ترافیکی مراسم روز ۱۳ آبان در البرز

کرج - ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اعمال محدودیت ترافیکی در مراسم ۱۳ آبان درشهرستان کرج در این استان خبر داد..

سرهنگ "حمداله رحمتی پور" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور برگزاری مراسم روز دانش آموز محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرج اجرایی شده است.
وی اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که این محدودیت در بلوار امامزاده حسن (ع) از تقاطع مصباح تا امامزاده و بالعکس، خیابان زکریای رازی (حدفاصل تقاطع کارخانه قند تا سه راه خوابگاه) و بلوار شهید شریفی، از میدان توحید به سمت امامزاده حسن (ع) اجرا شود.

رحمتی پور افزود: کارکنان پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدایی امروز صبح به منظور تامین نظم و امنیت ترافیکی در محل برگزاری مراسم به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار گرفته تا عبور و مرور شهروندان تسهیل شود.

وی از عموم مردم درخواست کرد ضمن همکاری با کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی از توقف و پارک خودروهای شخصی در محل‌های اعلامی اجرای محدودیت‌ خودداری کنند و هنگام رانندگی با توجه به تردد عابرین از عرض راه با توجه کافی به جلو و سرعت مطمئن برانند. همچنین عابرین از محل‌های ایمن مشخص شده و گذرگاه های عابر پیاده تردد کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha