۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85280016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور پرشور مردم آبدانان در یوم الله ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85280016
حضور پرشور مردم آبدانان در یوم الله ۱۳ آبان

ایلام - ایرنا - مردم انقلابی آبدانان با شعار مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان جنایات این رژیم سفاک را در غزه محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایان با حمل دست نوشته ها و سردادن شعار "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "زنده باد فلسطین قهرمان"، یک بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات جنگی در غزه و به خاک وخون کشیدن زنان و کودکان مظلوم حمایت بی دریغ خود را از حرکت مردم ستم دیده و زجر کشیده فلسطین بخصوص نوار غزه اعلام و خواستار برخورد شدید افکار عمومی جهان و سازمان‌های کذایی حقوق بشر با نسل کشی نتانیاهو در غزه شدند.

در این همایش ملی که از مسجد جامع آبدانان تا میدان امام خمینی (ره) ادامه داشت، امام جمعه آبدانان ضمن تسلیت شهادت مردم بیگناه غزه توسط سران استکبار جهانی در سکوت نهادهای حافظ حقوق بشر، گفت: جنایت‌های اسرائیل در غزه و حمایت‌های آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی سندی زنده و متقن بر بی لیاقتی سازمان ملل و همه نهادهای حافظ حقوق بشر در سراسر دنیا است.

حجت الاسلام "سیدابراهیم حسینی احمد فداله" راه انداختن دریای خون در نوار غزه توسط اسرائیل و حمایت رسمی آمریکا را بی سابقه ترین جنایت جنگی در تاریخ بشریت خواند و افزود: اسرائیل جانی یک رژیم غاصب و خونخوار وآدم کش است که نابودی و مبارزه سرسخت با آن آرمان و اهداف همه اولیا و پیامبران خدا است.

امام جمعه آبدانان با گرامیداشت نام و یاد حضرت امام (ره)، آمریکا را شیطان بزرگ دانست و تصریح کرد: سردمداران آمریکا بانی و مسئول همه جنایات و نسل کشی در عالم و بخصوص جنایت جنگی در فلسطین و غزه هستند و بدون تردید با نفرین همه آزادگان عالم در قعر عدم و نابودی غرق خواهند شد.

وی از همه مسلمانان جهان خواست که با احساس مسئولیت شرعی و انسانی و با بکارگیری همه توان و امکانات دولت های اسلامی تلاش کنند با قطع این جنایت دلخراش، به داد مردم تحت ستم غزه برسند.

به گزارش ایرنا، نظیر این مراسم در بخش‌های سرابباغ و مورموری شهرستان آبدانان نیز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha