۱۰۰ روستای کشور صاحب خانه تیراندازی شدند

ساری- ایرنا- رییس فدراسیون تیراندازی با اظهار این که خانه تیراندازی در ۲ هزار روستای کشور با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دایر خواهد شد، گفت: تاکنون در ۱۰۰ روستای کشور این خانه های تیراندازی دایر شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار مرتضی قربانی روز شنبه در مجمع عمومی هیات تیر اندازی مازندران افزود: در مرحله نخست در هر استان سه روستا شناسایی و صاحب خانه تیراندازی می شوند.

وی با بیان این که جذب جوانان به رشته تیر اندازی محور فعالیت این رشته ورزشی در کشور است، ادامه داد: با هماهنگی استانداران، برای تقویت رشته تیراندازی در هر استان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و تجهیز سالن های ثابت و پروازی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر این نکته که احترام به ورزشکاران رشته تیر اندازی همواره باید حفظ شود، بیان داشت: امروز رعایت هنجار های اسلامی در ورزش از اهمیت خاصی برخوردار است و این موضوع در ورزش تیراندازی از اهمیت خاصی برخوردار است.

۱۰۰ روستای کشور صاحب خانه تیراندازی شدند

رییس فدراسیون تیراندازی از مازندران به عنوان استان با ظرفیت و پتانسیل بالا در این رشته ورزشی به خصوص قهرمان پروری یاد کرد و بیان داشت: اکنون ۱۹۰ مدال جهانی و ۴۵ مدال طلا، نقره و برنز المپیکی در این رشته ورزشی کسب شده است که افتخاری برای ورزش نظام است.

وی به کسب ۲ سهمیه المپیکی رشته تیر اندازی و ۲ فرصت باقی مانده برای کسب سهمیه اشاره کرد و گفت :‌لیگ برتر تیر اندازی نیز با حضور تیم های قوی استان های کشور برگزار خواهد شد.

قربانی با بیان این که همه ما مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: تعهد و مسوولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی باید با هدف ارایه خدمات مطلوب و در شان مردم ایران عملیاتی شود.

رییس هیات تیر اندازی مازندران انتخاب شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع عمومی هیات تکواندو امروز شنبه با حضور رییس فدراسیون تیراندازی در ساری برگزار شد و اسکندر نیا، ‌ با کسب ۱۹ رای از اعضای مجمع عمومی به مدت چهار سال رییس هیات تیر اندازی مازندران را عهده دار شد.

برای ریاست مجمع عمومی هیات تیر اندازی استان مازندران فقط یک نفر داوطلب شد که از مجموع ۲۰ نفر از حاضرین، ۱۹ نفر به اسکندر نیاء رای دادند.

همچنین با رای اعضای مجمع، علی‌نقی اباذری، علی اکبر رجبی و سید رمضان صالح‌نژاد بعنوان عضو هیات رییسه و مصطفی یوسفی به عنوان خزانه‌دار و داریوش غلامی بازرس مجمع انتخاب شدند.

بهروز اسکندرنیا در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان به‌عنوان تنها کاندیدای ریاست در جمع حاضرین با اظهار این که این استان از کمبود امکانات و تجهیزات تیراندازی رنج می‌برد، گفت: یکی از اصول اصلی در هر کاری، همگرایی است که منتج به پیشرفت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد در مدت ۶ ماهه امسال که سرپرست این هیات را عهدار بودم، ۲۰ مسابقه سالنی اهداف ثابت و ۱۰ مسابقه اهداف پروازی برگزار شد و همچنین موفقیت قهرمانان این رشته در صحنه‌های آسیایی و جهانی را شاهد بودیم.

رییس هیات تیراندازی مازندران برگزیده شد

رییس هیات تیراندازی مازندران ادامه داد: تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی ورزشگاه‌های تخصصی تیراندازی چالش امروز استان است، البته در حوزه نرم‌افزاری نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

اسکندرنیا با اشاره به این که مازندران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های ‌فراوانی بوده و دارای استعدادهای درخشانی به‌ویژه در سنین نوجوانان است، تصریح کرد: استقبال بانوان در این رشته بسیار مطلوب بوده و مستلزم توجه ویژه است.

وی گفت:‌امروز ساختمان هیات تیراندازی مازندران افتتاح خواهد شد و قطعا به سرعت، کمیته‌ها را راه‌اندازی و هیات‌های شهرستانی باید روسای خود را تا یک‌ماه آینده معرفی کنند.

وی اظهار داشت: رشته تیراندازی مازندران در حوزه سرمایه انسانی کم ندارد و مشکل ما در بخش مکان تمرین، امکانات و تجهیزات است.

اسکندرنیا بر لزوم راه‌اندازی سایت تیراندازی در هر شهرستان مازندران تاکید کرد و گفت:‌ ساماندهی سالن‌ها چه در اهداف ثابت و چه در اهداف پروازی یک ضرورت بوده و باید بر اساس استانداردهای فعلی، به‌روزرسانی شوند.

وی شرایط خوبی در استان برای بالندگی وجود دارد و باید با حمایت از این رشته آن را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

وی گفت: ساماندهی و استعدادیابی از نکات بسیار مهمی است که باید به عنوان یک هدف اصلی مدنظر قرار گرفته و دنبال شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha