اهداف دشمنان و صهیونیست ها تغییر نکرده است

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی گفت: اهداف دشمنان و صهیونیست ها علیه مسلمانان تغییر نکرده است و همانند گذشته آنها به دنبال تسلط بر مسلمانان هستند.

«عابدین خرم» روز شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در تبریز در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز عالی است، مردم همچنان با عشق و علاقه و انگیزه در این راهپیمایی حضور یافته اند و در دفاع از مردم مظلوم غزه وارد میدان شده اند.

وی اضافه کرد: راهپیمایی امروز اهمیت مضاعفی دارد و پیوندی در مبارزه با استکبار جهانی که زمانی علیه جنایات آمریکا در ایران در سال های ۱۳۵۷ و ۵۸ بود و امروز علیه جنایات این کشور و اسرائیل است.

خرم گفت: مردم کشورهای دنیا، جنایاتی که امروز در سرزمین های اشغالی و غزه از سوی کودک کشان آمریکایی و اسرائیلی انجام می شود و بدترین و شنیع ترین و زشت ترین اعمال است را محکوم کرده و اعلام برائت کردند.

وی افزود: امروز نقش ملت ها در مقابله با ظالمان بسیار اهمیت دارد و همین مردم نخواهند گذاشت تا نقشه شوم ظالمان و تسلط بر سرزمین های اسلامی، عملی شود.

مراسم «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» که امسال با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» نام گذاری شده است امروز همزمان با تبریز در سایر نقاط استان آذربایجان شرقی هم برگزار شد.

۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و همچنین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به دلیل سه اتفاق مهم در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) در ذهن دانش آموزان و عموم مردم ماندگار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha