سردار سلیمانی معمار جبهه مقاومت است

دزفول – ایرنا – مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار سلیمانی را معمار جبهه مقاومت دانست و گفت: تمام جبهه مقاومت برای ریشه کنی اسراییل منتظر اشاره سرانگشتان رهبر معظم انقلاب هستند و اگر ایشان فرمان دهند آزادی خواهان عالم تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار عبدالرضا حاجتی روز شنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان دزفول، شکل گیری جبهه مقاومت را مرهون زحمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی چند ماه قبل از شهادت در نشستی با فرماندهان ارشد سپاه اعلام کرده بود که ۶ ارتش در وسعت جغرافیایی چندین هزار کیلومتر مربع ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ دشمنی توان ایستادن در برابر جبهه پرقدرت مقاومت را ندارد، افزود: امروز با دلاورمردی جوانان غزه در برابر رژیم صهیونیستی دوران جدیدی از مبارزه و جهاد آغاز شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امروز غزه که باریکه‌ای با وسعتی حدود ۳۶۰ کیلومتر است، تمام معادلات دنیا را به هم زده است.

وی افزود: جوانان غزه توانستند هفتم اکتبر طی ۲۰ دقیقه تمام هیمنه اسراییل غاصب را که افسانه سرایی فراوانی درباره آن کرده بودند، در هم بشکنند.

همه اراذل عالم برای نجات رژیم کودک کش صهیونیستی به میدان آمدند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهارکرد: مجاهدان غزه توانستند در طوفان الاقصی از دیوارهایی حائل که به آخرین تجهیزات و سنسوهای روز دنیا و تسلیحاتی خودکار مجهز بودند عبور و بیش از ۲۰۰ نفر از غاصبان صهیونیستی اسیر کنند.

وی ادامه داد: فلسطین طی ۷۵ سال گذشته توسط غاصبین تحقیر شده است ولی امروز فلسطینیان سرافراز چنان سیلی محکمی به صورت اسراییل زدند که تمام اراذل عالم برای نجات این رژیم کودک کش به میدان آمدند اگرچه هرگز موفق به نجات این غده سرطانی نخواهند شد.

سردار حاجتی با اشاره به آغاز مهاجرت معکوس در سرزمین‌های اشغالی ادامه داد: تمام ظرفیت فرودگاه‌های تلاویو برای خارج کردن صیونیست‌هایی که قصد فرار از سرزمین‌های اشغالی دارند پر است.

۵۰ کشور برای تمام کردن کار جمهوری اسلامی در فتنه سال گذشته بسیج شدند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به حوادث یک سال گذشته بیان کرد: ۵۰ کشور با تحریم و اجرای عملیات ترکیبی با شعار «زن، زندگی، آزادی» علیه ایران اسلامی به میدان آمدند تا به خیال خام خود کار جمهوری اسلامی را تمام کنند ولی این توطئه نیز با بصیرت مردم در هم کوبیده شد.

وی با بیان اینکه همه ابرقدرت‌های دنیا در برابر عزم و اراده ملت ایران و نظام اسلامی شکست خورده‌اند، افزود: دشمن در ۴۵ سال گذشته انواع توطئه‌ها را بری نابودی جمهوری اسلامی به کار گرفت ولی هر تلاش آنها در قبال این نظام و مردم به شکست کشیده شد.

هر ضربه به ایران با ضربه‌ای سخت تر پاسخ داده می‌شود

سردار حاجتی با بیان اینکه تحقق وعده فروپاشی اسراییل نزدیک است، تصریح کرد: برخی حوادث در غزه و مقاومت مردم فلسطین زیر موشکباران صهیونیست‌ها همانند مردم مقاوم دزفول در زیر موشک باران صدامیان است.

وی ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند که دوران «بزن در رو» تمام شده است و اگر ضربه‌ای به ایرن اسلامی بزنند، ضربه‌ای به مراتب سخت تر به آنها وارد می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان رونمایی از موشک‌ هایپرسونیک را یادآور شد و گفت: دشمنان ایران اسلامی در خیال خام خود حمله به تاسیسات اتمی ایران اسلامی را در سال گذشته برنامه ریزی کرده بود که با رونمایی موشک مافوق صوت خیبرشکن امروز حتی تصور این حمله را نیز به ذهن راه نمی‌دهند.

مقاومت مردم غزه زیر موشکباران مشابه مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس است

سردار حاجتی با بیان اینکه مردم دزفول، ولایتمدار هستند، اظهار کرد: مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس زیر موشک باران در تاریخ ثبت و الگویی برای همه مردم عالم شد.

وی خوزستان را سرزمین قهرمانان دانست و افزود: دزفول در دوران دفاع مقدس موشک باران شد ولی هرگز در برابر دشمن سر خم نکرد.

به گزارش ایرنا، نگرانی‌های جهانی به فاجعه انسانی و کشتار بی‌رحمانه مردم غزه و درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار اسراییل روبه افزایش است اما رژیم صهیونیستی همچنان بی‌وقفه بر حملات خود ادامه داده و سخنگوی ارتش این رژیم می‌گوید که اصلا مساله آتش بس مطرح نیست و در واقع همه برنامه‌ها و طرح‌های این رژیم برای جنگ، کشتار و ویرانی بیشتر است.

آمار شهدای فلسطینی اعم از زنان و کودکان بی‌دفاع روز به روز در حال افزایش است و دولت‌های غربی در سایه حمایت تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی، به تمامی معیارها و قوانین ‌بین‌المللی حقوق بشری پشت کرده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه به بیش از ۹ هزار نفر رسیده که از این تعداد سه هزار و ۷۶۰ نفر از شهدا کودک و ۲ هزار و ۳۲۶ نفر زن هستند ضمن اینکه تعداد زخمی‌ها نیز به بیش از ۳۲ هزار نفر افزایش یافته است.

روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، نامگذاری این روز به نام روز دانش‌ آموز و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده ‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha