۹ هزار بسته نوشت افزار بین دانش‌آموزان نیازمند هرمزگان توزیع شد

بندرعباس - ایرنا - ۹ هزار بسته نوشت‌افزار توسط کمیته امداد هرمزگان و با همت و همکاری شرکت ملی نفت ایران تهیه و طی مراسمی بین دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم استان توزیع شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست منطقه عملیاتی قشم شرکت نفت فلات قاره ایران روز یکشنبه در این آیین که در کانون فاطمیه (س) بندرعباس برگزار شد، گفت: ارزش هر بسته نوشت‌افزار هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که برای تامین این تعداد بسته افزون بر ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

حسین نصر افزود: شرکت ملی نفت ایران و صنعت حوزه نفت کشور همواره رسالت‌هایی در اجرایی مسوولیت‌های اجتماعی خود دارد که به صورت جدی در سراسر کشور به‌ویژه در مناطق محروم به اجرا گذاشته است که در همین راستا امسال نیز در قالب تفاهم‌نامه با کمیته امداد هرمزگان تعداد ۹ هزار بسته نوشت‌افزار برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان تامین شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان نیز در این آیین با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۴۴ هزار نفر دانش آموزان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، اظهار کرد: امسال در جشن عاطفه‌ها با مشارکت بیشتر شرکت‌های در استان به‌ویژه شرکت‌های نفتی شاهد رشد قابل توجهی داشته‌ایم.
حمید باسره افزود: براساس آخرین آمارها امسال در جشن عاطفه ها مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال در قالب کمک به دانش آموزان نیازمند استان جمع‌آوری شده است.

در حال حاضر ۲۱۹ هزار نفر از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha