۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85282643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه‌های قزوین باید فریاد ملت فلسطین باشند + فیلم

قزوین - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امروز اصحاب فرهنگ و رسانه باید سکوت نکنند و با امکانات و ابزارهای موجود خود فریاد ملت مظلوم فلسطین و غزه باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری روز دوشنبه در جمع اهالی فرهنگ و رسانه استان قزوین که برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تجمع کرده بودند، ضمن بیان این مطلب افزود: اگر چه مردم مظلوم غزه و فلسطین امروز رسانه ندارند، اما همه ما نمایندگان این ملت هستیم.

وی با بیان اینکه محکومیت جنایات رژیم غاضب و کودک کش صهیونیستی اندک کاری است که می توان برای مردم غزه انجام داد، یادآور شد: بزرگترین پیام چنین اجتماعی این است که تحت هیچ شرایطی نبایستی تسلیم خواسته های دشمن شویم و فریادی باشیم برای مردم مظلوم غزه و فلسطین تا اقدامات این رژیم جنایتکار برای مردم دنیا بیش از پیش آشکار شود.

حجت الاسلام شهسواری خاطرنشان کرد: اعلام انزجار و نفرت علیه رژیم غاصب صهیونیستی نه فقط برای این روزها بلکه در فکر، روح و جان مردم انقلابی ایران ریشه دوانده است.

به گزارش ایرنا، در پی دعوت بسیج رسانه استان قزوین مبنی بر محکومیت رژیم صهیونیستی و کودک کش اسراییل در کشتار مردم مظلوم و بی پناه غزه ظهر دوشنبه جمع کثیری از خبرنگاران و صاحبان قلم و اندیشه با حضور در محوطه داخلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با شعارهای "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر آمریکا" جنایات اخیر این رژیم را در نوار غزه محکوم کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha