۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85282718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز ۲ و ۳ قیامدشت ری هنوز وارد بافت شهری نشده است+فیلم

شهرری- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت گفت: هنوز تصمیمی برای فاز ۲ و ۳ قیامدشت برای ورود به بافت شهری گرفته نشده زیرا برای تأمین خدمات مشکل وجود دارد.   

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف عصمتی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته فرهنگی شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: منظور از فاز ۲، ۲۰۰۰ قطعه زمین و منظور از فاز ۳، ۳۰۰۰ قطعه زمین می باشد که این زمین ها مالک های زیادی دارند که همین موضوع یکی از موانع اصلی برای پیوستن این قطعات به بافت شهری است.

وی ادامه داد: هنوز دربرخی از مناطق که داخل بافت هستند، مشکلاتی وجود دارد و حل آن، به همکاری چندین نهاد وابسته است، این موضوع باعث شده طرح افزودن فاز ۲ و ۳ به بافت، از دستور کار خارج شود.

رواج فرهنگ اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است
حجت الاسلام طرزی، امام جمعه بخش خاوران نیز با اشاره به اهمیت رواج فرهنگ اسلامی یادآور شد: امروزه می بینیم روز به روز به ابتذال فرهنگ غربی افزوده می شود طوری که دیگر جامعه غربی نیز به این فرهنگ واکنش منفی نشان میدهد.

امام جمعه بخش خاوران گفت: فرهنگ ناب اسلامی همواره شامل بهترین رهنمودها بوده و در آن به مقام انسان توجه ویژه‌ای شده است.

مراسم گرامیداشت هفته فرهنگی شهرستان ری که به دلیل بمباران بیمارستان المعمانی غزه و اعلام عزای عمومی لغو شده بود در سالن شهدای شهرستان قیامدشت با اجرای گروه سرود نوای ری و بخشهای فرهنگی برگزار شد.

شهر قیامدشت مرکز بخش خاوران با جمعیتی افزون بر ۳۶ هزار نفر از توابع شهرستان ری در جنوب پایتخت واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha